BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ze zitten me thuis een beetje uit te lachen over mijn nieuwe hobby,
wacht maar tot je weer eens in een restaurant zit, en ze spareribs, picanha of zo bestellen
dan ben jij degene die lacht
mijn broer deed in het begin ook een beetje popie-jopie, totdat hij een paar keer had meegegeten en daarna ter vergelijk hetzelfde bestelde in een restaurant. Hij stuurde het nog net niet terug naar de keuken

mooie cadeaus heb je in ieder geval gekregen
 
Ze zitten me thuis een beetje uit te lachen over mijn nieuwe hobby, maar ze vinden het stiekem toch wel heel fijn. Dat zie je gelukkig terug in de kerstcadeaus:
- Thermapen
- Boeken
- Fileermes
- Rek voor de ribben
Bekijk bijlage 13448
Top cadeau’s! Mijn broer is net de deur uit met zijn pens vol. Hij wil ook alleen nog maar hier spare ribs eten.
Ps: vergeet niet die plastickjes onder het Ikea rekje te halen.....😜
 
Ze zitten me thuis een beetje uit te lachen over mijn nieuwe hobby, maar ze vinden het stiekem toch wel heel fijn. Dat zie je gelukkig terug in de kerstcadeaus:
- Thermapen
- Boeken
- Fileermes
- Rek voor de ribben
Ha, als je die voorgegaarde en te gezouten spareribs zat bent, dan wordt de BBQ-er gewaardeerd.
Mooi werk en mooi leesvoer.
 
Een kleintje erbij voor op de camping:

afdef3200fff7ce90666057841aac89e.jpg
 
Gisteren er een WGA bij gehaald. Onmiddellijk getest met een broodje met worst en ajuin. Leuk alternatief om eens iets kleins te grillen. Zal er nog veel plezier aan beleven.

F35C5CE7-40FD-48D9-8C44-07CA983DF9F1.jpeg
7B833DAF-9649-4F61-B61A-0D0EDFD5B57C.jpeg


153CD323-2760-410B-A7B7-A826C759E256.jpeg
 
Zo'n WGA wil ik ook nog steeds halen. Helaas denkt mijn wederhelft er anders over haha.
 
Mijn favoriete bbq nog steeds.. op balkon, op het strand, op een berg in Italië.
Helemaal mee eens. De wederhelft begon ook over "je hebt al zoveel barbecue spullen staan" , maar op vakantie moest ze toegeven dat de WGA minder ruimte innam dan verwacht. En " ook handig aan dat ding is ,dat je alle barbecue spullen erin kan doen".
 
Helemaal mee eens. De wederhelft begon ook over "je hebt al zoveel barbecue spullen staan" , maar op vakantie moest ze toegeven dat de WGA minder ruimte innam dan verwacht. En " ook handig aan dat ding is ,dat je alle barbecue spullen erin kan doen".
Heb ook al zoveel Q-spullen, maar deze kon er nog bij!
 
kan je mij uitleggen wat het bijzondere van dit type bbq is. Kortom waarom is deze dan zo gewenst.?
Wel, ik heb het nog niet lang, dus ben ik misschien nog niet de geschikte persoon om te zeggen. Maar ik stel toch vast dat ik ermee kan:
- Grillen
- Roken
- Indirect koken

Dit voor die (betrekkelijk) lage prijs, en kleine grootte.

Start makkelijk op met een briketten starter in +- 15 minuten. Klein en handzaam.
Vaak had ik toch het idee dat de BBQ die ik gebruikte (Kamado, Gasser, of Pellets) té groot was voor wat ik maar wilde grillen.
Op één of andere manier vind ik dat er ook meer contact bestaat tussen de WGA en mezelf, dan met mijn kamado. Het is als het ware intiemer :)
 
Wel, ik heb het nog niet lang, dus ben ik misschien nog niet de geschikte persoon om te zeggen. Maar ik stel toch vast dat ik ermee kan:
- Grillen
- Roken
- Indirect koken

Dit voor die (betrekkelijk) lage prijs, en kleine grootte.

Start makkelijk op met een briketten starter in +- 15 minuten. Klein en handzaam.
Vaak had ik toch het idee dat de BBQ die ik gebruikte (Kamado, Gasser, of Pellets) té groot was voor wat ik maar wilde grillen.
Op één of andere manier vind ik dat er ook meer contact bestaat tussen de WGA en mezelf, dan met mijn kamado. Het is als het ware intiemer
oke dat is duidelijk. Waar staat WGA voor.
 
Wel, ik heb het nog niet lang, dus ben ik misschien nog niet de geschikte persoon om te zeggen. Maar ik stel toch vast dat ik ermee kan:
- Grillen
- Roken
- Indirect koken

Dit voor die (betrekkelijk) lage prijs, en kleine grootte.

Start makkelijk op met een briketten starter in +- 15 minuten. Klein en handzaam.
Vaak had ik toch het idee dat de BBQ die ik gebruikte (Kamado, Gasser, of Pellets) té groot was voor wat ik maar wilde grillen.
Op één of andere manier vind ik dat er ook meer contact bestaat tussen de WGA en mezelf, dan met mijn kamado. Het is als het ware intiemer
oke dat is duidelijk. Waar staat WGA voor
Haha, als dat de officiële benaming is vind ik dat erg goed bedacht.
Bijgaande bbq zat in mijn kerstpakket. Het lijkt er wel een beetje op.
kortom deze moet ook nog zijn vuurdoop krijgen En mogelijk is dit model ook wel geschikt om te roken want er zitten drie luchtinlaten in de BBQ.

811C77EF-312E-4356-B725-679F74CAA9C9.jpeg


43DC05EC-FD38-4848-9848-014437A5BB35.jpeg


002B5DC4-A5FB-4274-92B6-718052F4D83C.jpeg
 
Wat een leuke reacties. Echt half-om-half de ervaringen van jullie te ontvangen. Dit is mijn eerste ervaring met een genootschap maar hoe gaaf is dit. 🥳
 
Volgens mij kan je niet wachten om ze te gebruiken. Veel plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan