Ik gebruikt trouwens gewoon de lijnzaadolie van de AHGoede link, thnx. Ik duik eens zo'n eco winkel in, ben benieuwd.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruikt trouwens gewoon de lijnzaadolie van de AHGoede link, thnx. Ik duik eens zo'n eco winkel in, ben benieuwd.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Wokolie is olie (vaak zonnebloem) met een smaakje. Als het goed is verbrandt alles uiteindelijk, maar pure olie is beter. Al is wat betreft seasoning niemand het doorgaans met elkaar eens.Kan wokolie ook? Die kan ook goed tegen hitte
Mijn nieuwe spit van LetzQ
Morgen een kippetje erop
![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Draait het kippetje al?Mijn nieuwe spit van LetzQ
Morgen een kippetje erop
![]()
Draait het kippetje al?
Ik moet me regelmatig inhouden om niet allerhande accessoires aan te schaffen na het aanschaffen vd kamado. Heb inmiddels het divide and conquer systeem aangeschaft inclusief een half gietijzeren rooster. De laatste aanwinst is de thermapen via Amazon.![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Na een paar maanden is het voorbij.Herkenbaar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan zo'n spit ook een varkentje aan? Ik las dat deze wat minder krachtig was dus ff checken ;-)Jazeker hij is zelf al op het bericht staat bij high en fast kip, patat en appelmoes
Kan zo'n spit ook een varkentje aan? Ik las dat deze wat minder krachtig was dus ff checken ;-)
Sent from my SM-G965F using Tapatalk