Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ligt eraan wat je wilt doen? Voor low en slow heb je een reflector nodig om indirect te kunnen gebruiken, het is geen originele egg, dan had’t erop gestaanZo ik heb zojuist een speeltje gekocht.
Zal geen echte zijn maar voor die prijs gok ik het.
Nu zit er geen heat reflector in.... Heb heb je die echt nodig??? En daar is zoiets te krijgen. Of word het zelf maken
Bekijk bijlage 1955
I know heb der al 2 thuis liggen van daar 2x 4 te hard.Dat ligt eraan wat je wilt doen? Voor low en slow heb je een reflector nodig om indirect te kunnen gebruiken, het is geen originele egg, dan had’t erop gestaan
wel uitgekeken voor de flitspalen bij de verkeerslichten voor de A2. Word anders nog een duur eitje
Bij deze de link: https://www.cs-trading.de/grillen/g...sset-passend-fuer-weber-go-anywhere?c=1849323Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt???
Regenkapje moet ook nog komen (Vaderdag cadeauGoeie keuze gemaakt, komt er ook nog een regenkapje op?
Op welke tafeltjes moet je wachten nu dan?
Ga je hem ook aanpassen?
Aanpassen?... Wat zou ik er mee moeten doen?Ga je hem ook aanpassen?
Dat is mooi gedaan, hoe werkt dat, Inbranden met olie?Hier nog een fotootje van het grootste strijkijzer in actie , smashburger.
Bekijk bijlage 1866
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
morgen is er weer een dagToen we weg gingen zij ze allen maar. Nu is het wel even genoeg.