Hij staat er op teminsteZag een plancha bij de Karwei liggen voor €50,- Heb die in een opwelling gekocht. Kunnen we groenten en gamba’s grillen op de Dancook:
Bekijk bijlage 472
Eerste foto op het forum, en ja hoor, op zijn kop!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij staat er op teminsteZag een plancha bij de Karwei liggen voor €50,- Heb die in een opwelling gekocht. Kunnen we groenten en gamba’s grillen op de Dancook:
Bekijk bijlage 472
Eerste foto op het forum, en ja hoor, op zijn kop!
ook besteld, mooie tipNet een thermapen MK4 op de kop kunnen tikken voor 70 euro bij Amazon! Eindelijk, heb al 2 keer een miskoop gedaan helaas...
Wel benieuwd wat je miskopen warenNet een thermapen MK4 op de kop kunnen tikken voor 70 euro bij Amazon! Eindelijk, heb al 2 keer een miskoop gedaan helaas...
De instant read thermometer van Weber heb ik, maar heb 'm al een jaar niet meer gebruikt. Temperatuur lijkt te vaak niet te kloppen, kokend water gaf na een tijdje 88 graden aan en toen was ik er klaar mee. Het display doet het soms ook niet goed.Wel benieuwd wat je miskopen waren
wel arachide olie gebruiken om in te branden, die kan beter tegen 180plus gradenBekijk bijlage 758
Zojuist bij de lokale AH gehaald. Alles was nog ruimschoots op voorraad.
Is het nodig om beide gietijzeren producten te seasonen?
Ik heb zojuist bij de Makro een blik Crisco gehaald. Dit volstaat ook?wel arachide olie gebruiken om in te branden, die kan beter tegen 180plus graden
zegt mij niks, ik kan zo snel ook geen gegevens vinden over de temperatuur die deze olie aankan.Ik heb zojuist bij de Makro een blik Crisco gehaald. Dit volstaat ook?
Ik heb zojuist bij de Makro een blik Crisco gehaald. Dit volstaat ook?
zegt mij niks, ik kan zo snel ook geen gegevens vinden over de temperatuur die deze olie aankan.
Ik gebruik zelf al een poosje lijnzaadolie na allerlei olieën te hebben geprobeerd en dit vind ik het fijnst werken.
Hier staat een goede uitleg over waarom lijnzaadolie: http://sherylcanter.com/wordpress/2010/01/a-science-based-technique-for-seasoning-cast-iron/
Nu moet ik wel bekennen dat ik niet haar methode gebruik maar de methode van Cowboy Kent Rollins.