BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Waar hebben jullie je Masterbuilt geregistreerd voor de garantie? Ik ben dit dus volledig vergeten.😂😔 Kan me herinneren dat de verkoper aangaf dat dit via Kamado Joe ging. Maar zie ook dat je hem kan registreren op de site van Masterbuilt zelf.. En daarnaast: ik moet een serie nummer en modelnummer invullen. Modelnummer zie ik voorop in het boekje/handleiding maar waar vind ik een serienummer?
 
Waar hebben jullie je Masterbuilt geregistreerd voor de garantie? Ik ben dit dus volledig vergeten.😂😔 Kan me herinneren dat de verkoper aangaf dat dit via Kamado Joe ging. Maar zie ook dat je hem kan registreren op de site van Masterbuilt zelf.. En daarnaast: ik moet een serie nummer en modelnummer invullen. Modelnummer zie ik voorop in het boekje/handleiding maar waar vind ik een serienummer?
Bij mijn kamado joe staat het serienummer in het boekje/handleiding. Geloof op de laatste pagina, een soort rode stempel met een nummer. Succes.
 
Bij mijn kamado joe staat het serienummer in het boekje/handleiding. Geloof op de laatste pagina, een soort rode stempel met een nummer. Succes.
Thanks, heb dit ook maar gelijk gedaan. Idd op de laatste pagina een rode reeks met cijfers. Denk dat dit idd een serienummer is, is namelijk niet hetzelfde als modelnummer.
 
Heb hem inmiddels geregistreerd bij masterbuilt. Dankjewel Tom. Kreeg echter wel een foutmelding maar er staat nadrukkelijk bij dat je hem naar 1 keer moet registreren, ook bij een foutmelding. Even afwachten haha🤔
 
Heb hem inmiddels geregistreerd bij masterbuilt. Dankjewel Tom. Kreeg echter wel een foutmelding maar er staat nadrukkelijk bij dat je hem naar 1 keer moet registreren, ook bij een foutmelding. Even afwachten haha🤔
Oh, niet goed gelezen. Ik heb het twee keer geprobeerd. Bij de eerste idd ook een foutmelding. Tweede keer was het gelukt en kreeg ik een bevestiging.
 
Op welke website hebben jullie deze geregistreerd? Via die van Masterbuilt lukt het mij niet...
 
Hier https://www.masterbuilt.com/pages/product-registration gedaan. Kreeg 2x een foutmelding (Oracle netsuite). Zie in het formulier duidelijk staan dat je je formulier niet 2x in moet sturen ondanks dat je mogelijk een foutmelding krijgt. Lol, heb het toch twee keer gedaan. Zullen ze wel mijn aanvraag 2x binnen hebben gehad :).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb een bevestiging ontvangen. Dus ik denk dat mijn registratie bij de tweede keer is doorgekomen. Onderstaande tekst is opgenomen in de bevestiging:

Thank you for your purchase. We sincerely appreciate your business. Your purchase has been registered. Should you have any questions or issues please contact Customer Support by filling out the attached form on our website.
 
Hier https://www.masterbuilt.com/pages/product-registration gedaan. Kreeg 2x een foutmelding (Oracle netsuite). Zie in het formulier duidelijk staan dat je je formulier niet 2x in moet sturen ondanks dat je mogelijk een foutmelding krijgt. Lol, heb het toch twee keer gedaan. Zullen ze wel mijn aanvraag 2x binnen hebben gehad :).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Same. Misschien moeten ze eens wat aan die foutmelding doen haha. Zie wel of ik een bevestiging krijg zoals @Ser anders doe ik het gewoon nog een keer
 
  • Leuk
Waarderingen: Ser
Hoe gebruiken jullie dan de D&C, daarmee bedoel ik wat maken jullie klaar waardoor de D&C zich onmisselijk maakt?
Ik gebruik het als 1 kant indirect en 1 kant direct om bvb reversed seat steak te maken.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Ik zou ook zeker voor een d&c systeem gaan. Om eerlijk te zijn, ik kan niet zonder meer. Het geeft je de mogelijkheid om aan de ene kant bijvoorbeeld spiesen kort te grillen en aan de andere kant bijv een beer can chicken klaar te maken. Wat ik verder ook doe is met een halve maan gietijzeren grill eerst kort schroeien en daarna indirect verder te laten gaten. Het systeem zorgt er dan voor dat je jouw opstelling niet hoeft aan te passen en gelijk door kunt gaan.
 
Hoe gebruiken jullie dan de D&C, daarmee bedoel ik wat maken jullie klaar waardoor de D&C zich onmisselijk maakt?
Ik gebruik het als 1 kant indirect en 1 kant direct om bvb reversed seat steak te maken.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
Precies dat. Door een halve heat deflector te gebruiken kan ik op de ene kant indirect vlees/groente klaar maken ,terwijl ik op de andere kant iets sear of bijvoorbeeld vis op een cederplank heb liggen. Hiernaast kan je door de halve maan constructie makkelijk van griltype wisselen (gietijzer, rvs).

Wat ik nog wil proberen is om een dubbel rek boven elkaar te gebruiken (indirect). Ik heb gemerkt dat mijn weber 47 rooster in de D&C past. Daardoor zou ik bijvoorbeeld twee lagen spareribs kunnen maken boven elkaar zonder ribrack.
 
Maar loopt de doom temperatuur dan niet te hoog op voor low en slow als je ook wilt grillen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan