Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 5!

Wouter_ zei:
Ik heb je een pb gestuurd maar volgens mij is er iets mis gegaan. Heb je hem wel ontvangen? Anders stuur ik het opnieuw

Er is niks fout gegaan hoor, ik heb van een aantal van jullie berichtjes gehad. Ik ben op dit moment op klus in het buitenland en ben erg druk dus heb ik nog geen berichten beantwoord, maar alles komt goed!

Ik zeg altijd komt het niet vandaag......ndan wel morgen.

Of overmorgen.

Oftewel alle tijd, we zijn allemaal wel eens druk

Ik was wat eerder terug uit Duitsland en verveelde me een beetje;

5e%20batch-8.jpg

Morgen gaan ze op de post!

Ik ben blij , zie m links onder ......Ik lijk wel een kind dat van de Sint een 'pakje  krijgt

nog even een snelle vraag , wat voor aansluiting wordt er gebruikt voor de blower ??

Lekker bezig weer Piet!  Mijn 'lichting 4' doet het nog immer pico. Ik heb 'm van de week ook eens gebruikt op mijn grote rookkast (daar past hij de blower per ongeluk ook heel goed op) en die wordt zo goed als PERFECT op temperatuur gehouden door dat apparaat. Beetje suf dat ik dat nu pas voor het eerst eens heb geprobeerd, maar goed. Topkastje dus, dat kastje van jou :)

Piet je ben een HELD.

Heb voor morgen alvast een vrije dag gereserveerd om me speeltje uit te proberen.

Piet is goed bezig zeg!
Ik heb de tijd. Nog lekker aan het klooien met de WGA in Itali? :)

Jaaaaaa, hij is er! Werkt als een trein! Super bedankt! Standaard zou user root moeten zijn en pw leeg toch?

Ik weet de mijne is ook binnen...................... maar ik zit nog op mn werk................Balen !

Ik stook mijn Kamado vnv nog een keer conventioneel op (maar wel een nieuwe pakking erin! :-)
Ik wacht nog ff lekker op mijn probes. (plus de HM zelf natuurlijk).

Ik hoop dat hij compleet binnen is als mijn ombouw klaar is! (+/- 2 weken)

Ik kreeg net een vraag over het password. Standaard is dit ingesteld als "root".

Nou hier ook binnen daar voor dank.

maar wil nog niet helemaal lukken met instellingen voor het netwerk maken.

Ik heb 'm ook binnen \o/

Even voor de zekerheid: de netwerkaansluiting zit naast de USB-aansluitingen?

Binnen het netwerk ging alles goed hier. Totdat ik 'm bereikbaar wilde maken van buiten. Heb de HM een vast ip adres gegeven en heb in daarna eerste instantie port 80 geforward richting de HM. Wilde niet. Toen zonder goed te lezen de network settings handmatig aangepast en nu is ie niet meer te bereiken (natuurlijk)......... Niet meer te zien in het netwerk, en fall back ip ook niet SSH...

Ik hoop dat nosmo een kant en klare image heeft die hij op alle sd kaarten flashed :-) Anders ga ik vanaf scratch beginnen.

Terug
Bovenaan Onderaan