Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KamadoJor zei:
@media only screen and (min-device-width : 320px) and (max-device-width : 480px) {
.logo {
top: 80px !important;
left: 30px !important;
width: 120px !important;
height: 120px !important;
}
}
p0ng zei:Het Genootschap-logo zit voor kleine schermen niet lekker achter de pit temp bovenin. Heb dit opgelost door het volgende te doen:
- Via PuTTY: vi /usr/lib/lua/luci/view/linkmeter/index.htm
- In regel 913 de class="logo" toegevoegd
- Via de user css tool (link op de config home page) deze regels toegevoegd:
Code:@media only screen and (min-device-width : 320px) and (max-device-width : 480px) { .logo { top: 80px !important; left: 30px !important; width: 120px !important; height: 120px !important; } }
Toen zag het er niet meer zo uit:
Maar zo:
Eas zei:
Dat idee had ik ook, maar dan heb je voor de heatermeter wel een batterypack nodig met 12V output. Ik heb wel een batterypack en een gewone rPi draait daar prima op, maar die pack levert maar 5V. Een ander ding is dat de battery pack ook enigszins water resistant moet zijn in mijn geval. Mijn kamado staat namelijk niet onder een afdak dus ik moet sowieso ook nog iets verzinnen om de heatermeter droog te houden. Het kastje onder de kamado was leuk bedacht, maar er lekt nogal wat water tussen de planken door als het regent :-SUltraSub zei:Zat laatst te denken om een van mijn raspberry's in huis die domotica doet van ups te voorzien. Iets wat door mijn hoofd schoot was zo'n accupack wat bedoeld is om telefoons e.d. te laden. Die krijg je in behoorlijke capaciteiten en is genoeg om een raspberry meer dan een dag op te laten draaien. Vroeg me af of dat misschien een mogelijkheid zou zijn voor een heatermeter. Verschil is dat daar ook nog een backlit display op zit en bij de meesten een fan. Geen idee hoeveel stroom dat gebruikt en hoe lang je dan nog kunt draaien. Zo duur zijn ze niet, misschien ga ik daar eens mee testen als de mijne binnen is.
Danny77 zei:Vraagje Piet hoeveel kan de Fan output hebben ?
Is het mogelijk om hier een iets zwaardere fan aan te hangen, mijn Q is eigenlijk net iets te groot voor deze fan.