BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 5!

kijk dat zijn de betere berichten.

kan iedereen toch nog voor dat het seizoen eindigt van zijn heatermeter genieten.

goed werk Piet.
 
Eindigt het seizoen ?????
Nooit geweten.
 
Dus als je een Heatermeter hebt dan eindigt je seizoen op een gegeven moment?!  :-h  8-}

 
Iedereen weet dat het einde van het bbqseizoen wordt gevierd met oliebollen en vuurwerk!

De volgende dag begint het nieuwe seizoen weer.

Ik denk dat alle HM's wel voor 31 december afgeleverd zijn. :p
 
Dat is precies goed gezecht Piet.

maar wat een leuk ding om mee te spelen in het toch die heatermeter.
Is er mischien iemand die hem al een alarm heeft laten mailen want hier blijft hij maar dienst weigeren.

Via pitdroid krijg ik wel een alarm melding dus een uiterste noodzaak is het natuurlijk niet maar vindt het wel de sport om het werkend te krijgen.

groeten van een verslaade heatermeter bezitter.
 
Sinds kort heb ik de heatermeter ook :) helaas lukt het me niet om verbinding te krijgen met wifi. En uiteraard heb ik deze instructies gevolgd: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/heatermeter-handleiding-schaduw-topic/

Het werd zo erg dat ik zelfs niet meer bedraad erbij kon (foutje van mij). Dus via menu reset config. Ik kan er nu weer bij, wifi lukt nog niet, maar heb er nu een nieuwe uitdaging bij...het is mijn kamer nu 333,1 graden!

Schermafdruk%202015-08-27%2010.16.44.png


Iemand raad?

@Nosmo je mailbox zit vol ;)
 
Graden Kelvin? ;) nog steeds erg warm trouwens...
 
hb100 zei:
Sinds kort heb ik de heatermeter ook :) helaas lukt het me niet om verbinding te krijgen met wifi. En uiteraard heb ik deze instructies gevolgd: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/heatermeter-handleiding-schaduw-topic/

Het werd zo erg dat ik zelfs niet meer bedraad erbij kon (foutje van mij). Dus via menu reset config. Ik kan er nu weer bij, wifi lukt nog niet, maar heb er nu een nieuwe uitdaging bij...het is mijn kamer nu 333,1 graden!

Schermafdruk%202015-08-27%2010.16.44.png


Iemand raad?

@Nosmo je mailbox zit vol ;)

Wat de wifi betreft had ik hetzelfde probleem
Op aanraden van Nosmo sd card opnieuw geflashed, hierna lukte het  perfect.
 
ok, dat ga ik straks proberen dan. Heb je op voorhand info hoe je sd card opnieuw moet flashen?
 
de aanhouder wint ;) ter leerling en vermaeck:

wifi probleem:
Uiteraard lag het aan mij. Ik had bij fallback vast ip adres meegegeven en dat conflicteerde. Door dit op DHCP te zetten c.q. de waardes worden dan gewist, kreeg ik zonder problemen verbinding (draadloos, yeah!)

Thermokoppel:
Vanwege de reset was probe 0 niet meer een thermokoppel maar een normale probe. Door dit op "thermocouple" te zetten krijg ik nu 23.2 als waarde (wat volgens mij nog iets te hoog is, dus moet ik nog calibreren. Maar komt meer overeen dan met de 330 graden ;)

Dat betekent dus dat ik nu ribbertjes kan gaan maken en heatermeter aan het werk kan zetten!!!
 
Jullie zullen het niet geloven, maar de probes zijn gearriveerd.  :D

Ik ga ze nu bij de heatermeters stoppen en daarna direct versturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan