BasBQ
Beef en Steak

Iemand bekend met de INKBIRD ISC-007BW controller?

Ik heb hem zaterdag besteld voor 149.95
Kan ik tenminste kinderen naar zwemles brengen op zaterdag en low en slow gerechten maken.
 
Nu ik deze heb gekocht wil ik hem ook mee naar de camping, dan kan ik mooi te zwemmen of op het terras hangen terwijl er een rekje ribs gegaard wordt :LOL:

Iemand en idee waar zoiets voor de WGA verkrijgbaar is? Of wordt dat custom made laten maken?
1645533325946.png
 
Dat wordt custom made vrees ik.
Eigenlijk simpel.
Gat boren met stappen voor.
In het gat een lavabo afvoer monteren.
Die kan je dan afsluiten met kurk van een wijnfles indien je de inkbird niet gebruikt. Ik heb het zo gedaan bij mijn smoker, al heb ik er een kraan tussen gezet.
IMG_20211006_155606.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor de tweede keer serieus gebruikt. Ik had net de short-ribs er op, en werd gebeld ivm storingsdienst. Dat gaf een stuk minder stress op de klus dan voorheen, temperatuur bleef superstabiel op de ingestelde 115 graden hangen. Top aankoop voor mij dus.

Ik denk dat ik het idee van hierboven ga proberen met https://www.bison.nl/nl/product/siliconenkit-high-temp/6301463. Dat zou ook moeten werken volgens mij.
 
Voor die prijs heb ik ze nog niet gezien.

169 was ie vorige maand bij Amazon.
Als ie nu goedkoper is, dan lekker kopen
 
Ergens nog een link voor 109?

Wil er 1 gaan bestellen deze week
Ik heb het 2 maanden “Af en toe” in de gaten gehouden, normale goede deal is 150. 1x was hij tijdelijk 120, maar deze heb ik niet vaker terug zien komen
 
Hoi Iglo,

Ik gebruik de Inkbird ISC-007BW nu al een poosje en ik kan alleen maar lof uitspreken over het goed functioneren ervan. De temperatuur blijft ongelofelijk goed constant. Langste sessie was 15 uur. Ik wilde in eerste instantie gaan voor de Fireboard met fan. Dat was een kostenplaatje van €450,-. Ik ben blij dat ik uiteindelijk gekozen heb voor de Inkbird.
Als je meer wil weten, let me know!

Gr. Martijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hey Martijn,

Ik heb een vraag over de inkbird. Ik heb hem zelf ook besteld vandaag, dus ik krijg hem 1 deze dagen binnen. Heb jij al op wat hogere temperaturen indirect gewerkt ? Bijv tussen de 180 a 200 graden ? Zo ja, laat je de topvent dan ook op een kier van 2 mm, of zet je deze dan meer open ?

Groet,

Jeff.
 
Vandaag binnen gekregen en mijn Guru staat aan.
Echter past de schuifmof niet helemaal lekker op de guru. Kan langs alle kanten valsse lucht langs.
Heb de controller ook op 105 ingesteld maar temp stijgt door naar ca 115-120.

Iemand hier deze Inkbird in combi met de schuif van een Guru L (met dus gaatjes in de schuif etc).
 
Vandaag binnen gekregen en mijn Guru staat aan.
Echter past de schuifmof niet helemaal lekker op de guru. Kan langs alle kanten valsse lucht langs.
Heb de controller ook op 105 ingesteld maar temp stijgt door naar ca 115-120.

Iemand hier deze Inkbird in combi met de schuif van een Guru L (met dus gaatjes in de schuif etc).
Lukt het ook niet met 1 van die stalen vulplaatjes die erbij zitten ? Mijne is onderweg, en ik heb ook een guru large. Maar ik dacht ergens te lezen dat iemand hem perfect passend heeft gekregen op zn guru zonder iets los te hoeven schroeven.
 
Vandaag binnen gekregen en mijn Guru staat aan.
Echter past de schuifmof niet helemaal lekker op de guru. Kan langs alle kanten valsse lucht langs.
Heb de controller ook op 105 ingesteld maar temp stijgt door naar ca 115-120.

Iemand hier deze Inkbird in combi met de schuif van een Guru L (met dus gaatjes in de schuif etc).

Screenshot_20220409-151126_Samsung Internet.jpg
 
Bij mijn grill guru dus niet. Zaten 2 vulplaatje bij. 1x een brede en 1x een smalle. Maar het probleem zit hem meer in het schuifje met gaatjes. Je krijgt hem niet helemaal afgesloten/dicht waardoor hij altijd valse lucht zal blijven zuigen
 
Topvent meer sluiten brengt hulp bij doorschieten van de temperatuur.
 
Topvent meer sluiten brengt hulp bij doorschieten van de temperatuur.

En uitkijken met wind. Wind langs je topvent zuigt ook meer lucht aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan