BasBQ
Beef en Steak

Iemand bekend met de INKBIRD ISC-007BW controller?

EasywoodsQ

Kooltjesharker

Af en toe surf ik over het internet naar aanleiding van alle verschillende controllers die ik op het forum tegen kom en toen viel deze Inkbird me op met name door de prijs die duidelijk in een andere prijsklasse zit dan de andere. Zover ik kan beoordelen zonder 'm in handen te hebben kan 'ie alles wat 'ie zou moeten kunnen maar misschien is er iemand die er meer mee bekend is die daar een andere mening over heeft? :giggle:

Schermafbeelding 2021-01-12 om 14.38.00.png

Schermafbeelding 2021-01-12 om 14.37.19.png

Schermafbeelding 2021-01-12 om 14.37.02.png

Stijn

Pitmaster

ik denk niet dat er al veel gebruikservaringen zijn, zag dit verleden week op facebook verschijnen en was volgens mij hun productlancering.

EasywoodsQ

Kooltjesharker

ik denk niet dat er al veel gebruikservaringen zijn, zag dit verleden week op facebook verschijnen en was volgens mij hun productlancering.

Ik ben er ook bang voor...... filmpjes zijn ook allemaal van kort geleden zie ik nu...... heb nog wel eentje gevonden die een idee geeft over de werking:

Stijn

Pitmaster

anderzijds levert inkbird wel goede producten af.
Waarom zou deze dan slecht zijn?

Als ik nu op zoek was, zou ik het risico durven nemen.

Krizzziz

Vuurmaker
Ik ben er ook bang voor...... filmpjes zijn ook allemaal van kort geleden zie ik nu...... heb nog wel eentje gevonden die een idee geeft over de werking:

Leuk filmpje! Belangrijk detail, niet waterproof.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MartijnvL

Tondelzoeker

Ben benieuwd naar ervaringen. Ik ben al een tevreden bezitter van een aantal Inkbird thermometers. Misschien een nieuw speeltje. Ik blijf dit even volgen.

Josser

Sprokkelaar
Zelf ben ik van mijn 2 thermometers van inkbird zeer tevreden. Ze zijn prijs/kwaliteit absoluut top.

Ik stel me wel vragen over die data die naar een Chinees bedrijf wordt gestuurd, maar op zich is het niet zo dat daar cruciale gegevens bij zitten. Ik heb al een paar keer gemaild of ze een API ter beschikking hebben, zodat ik deze ergens kan integreren, maar deze vraag ontwijken ze steeds.

Voor het geld dat deze kost, ga ik me toch ook eens verdiepen.

Bovenaan Onderaan