Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas is de dubbele promotie er vandaag af, en is hij weer "150 euro" (alsnog 25% korting). denk dat de dubbele korting een fout was en ben helaas nét te laat. Heb je toevallig nog de promocode welke hoorde bij de 30euro extra?Ik heb hem inmiddels ook bij amazon besteld, met nog eens €30 korting, dus voor €119.95. Korting wordt verrekend bij het afrekenen
Inkbird BBQ Temperature Controller ISC-007BW,Automatic BBQ Grill Smoker Thermometer for Kamado Joe, Weber, Primo, Vision Grill, Akorn Kamado : Amazon.co.uk: Garden
Inkbird BBQ Temperature Controller ISC-007BW,Automatic BBQ Grill Smoker Thermometer for Kamado Joe, Weber, Primo, Vision Grill, Akorn Kamado : Amazon.co.uk: Gardenwww.amazon.nl
Ik heb zelf met mijn andere inkbird thermometer ook wifi issues gehad. Oplossing is dat ik nu een 'dedicated' 2,4Gz netwerk heb opgezet voor de BBQ. Sindsdien heb ik geen issues meer. Voordeel van 2,4Gz is wel dat de 'golven' wat langer zijn waardoor het mijn bbq in de achtertuin ook bereikt.Thermoworks is dus niet de enige met die 2,4/5G issue's.
Ik heb zelf met mijn andere inkbird thermometer ook wifi issues gehad. Oplossing is dat ik nu een 'dedicated' 2,4Gz netwerk heb opgezet voor de BBQ. Sindsdien heb ik geen issues meer. Voordeel van 2,4Gz is wel dat de 'golven' wat langer zijn waardoor het mijn bbq in de achtertuin ook bereikt.
De standaard van Ziggo is om zowel 5Gz als 2,4Gz uit te zenden waardoor mijn wifi thermometer met enige regelmaat uitviel
veel apparaten hebben problemen met die 2,4/5Ghz frequenties, onze deurbel is net van hetzelfde.
Heb nog zo een paar apparaten in huis.
Dit heb ik op mijn Meshnetwerk ook gedaan. Werkte als een zonnetje.Ik heb het opgelost door op de ziggo router een gastnetwerk met alleen 2.4 Ghz te maken.
Goede tip.....Inderdaad een veelvoorkomend probleem, zeker niet alleen bij deze BBQ thermometers/controllers. Producten ondersteunen alleen 2.4 GHz band, maar door maar één SSID (netwerk naam) in te stellen voor zowel 2.4 en 5 GHz gaan deze producten gek doen, zeker niet allemaal, maar ik heb het gezien bij telefoons, laptops, deurbellen, en vast nog wat andere WiFi apparaten.
Oplossing is gewoon 2 SSIDs opzetten, vandaar dat je zo vaak 2 dezelfde SSIDs ziet met _5GHz of _2.4GHz.
Ben benieuwd! Nederland staat er inderdaad niet bij122 euro op ebay wordt hellaas niet naar nl verzonden heb effe de beste verkoper een bericht gestuurd.
![]()
Inkbird WiFi Smoker Fan Controller Automatic Oven Barbeque Grill Thermometer App | eBay
Inkbird WiFi Smoker Fan Controller Automatic Oven Barbeque Grill Thermometer App | Business & Industrie, Gastro & Nahrungsmittelgewerbe, Gastronomie-Küchenausstattung | eBay!www.ebay.nl