Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Black wattle weer op voorraad.. Was daar ook poosje op. Had daarom maar 50kg Dammers besteld da's ook black wattle (acaccia)Vandaag mijn bestelling van houtskool.nl binnen gehad. Een doos Cuba Marabu en een doos zuid Afrikaanse Black wattle. Ben benieuwd!
Ik heb daar inderdaad veel over gelezen! Zodra die beschikbaar is, ga ik die zeker proberen.Niks mis met het houtskool van houtskool.nl. Het is jammer dat de Aziatische nu al een tijdje is uitverkocht. Dat was echt top houtskool.
Voor.mijn gevoel zit er.minder verschil tussen de verschillende marabus dan tussen de verschillende aciasGeen idee. Zeer regelmatig heb ik de zakken van BR en ben zeer tevreden.
Heb nu een doos Europees Eiken & Beuken en Cubaanse Marabu staan
Naast het verschil in gewicht is de Cubaanse ook een stuk harder, kan je goed horen met tegen elkaar aantikken. Is ook moeilijker aan te krijgen. Begin daarvoor met een zachtere soort. Als dat goed warm is de Cubaanse erbij
De bovenste (Black ranch kuba) was al mijn favoriete. Inmiddels heb ik ook de onderste (Black ranch argentina) geprobeerd, en mijn persoonlijke ervaring (op basis van 1 zak) is:Kan iemand vertellen wat de verschillen en ervaringen zijn met onderstaande twee black ranches? Ik gebruik altijd die uit Cuba, maar vraag me af hoe die uit Argentinië anders is.
Alvast bedankt voor je antwoord
Bekijk bijlage 28422
Bekijk bijlage 28423
Vroeg opstaan.....Ja in de onderkant zit een chroom /RVS stop.
Andere oplossing kan zijn vroeg opstaan en je brisket "overdag" te maken
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Tja, die Ecobrasas, echt een schaarste. Ik heb een Flameboss, ik heb al wel een adapter besteld om de Flameboss aan te kunnen sluiten.Je kan je brisket hot & fast doen, dan hoef je niet de hele nacht wakker te blijven. Ik gebruik in mijn summit charcoal ecobrasa briketten en dan is hij heel stabiel.
Voor lange sessies waarbij ik wil slapen gaat er een DigiQ op. Weber heeft een doorvoer daarvoor in de onderkant gemaakt. Die zit bij de Kamado er ook nog in naar wat ik heb begrepen.
Als je uitgaat van 14 uur bereiding valt dat toch nog wel mee?Vroeg opstaan.....![]()
14? Ik vond die 7,5 van mijn pulled pork al te lang.Als je uitgaat van 14 uur bereiding valt dat toch nog wel mee?