Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren bij HB m'n GGL gekocht. Erg blij mee dus gelijk in elkaar gezet. Tot mijn verbazing zit er geen hele vuurschaal bij maar losse panelen die samen de vuurschaal vormen (zie foto). Volgens GG kan de box zo beter uitzetten en krimpen waardoor minder snel barsten ontstaan. Voordeel voor GG is minder vaak vervangen (minder garantiekosten), klant minder last van defecten. Volgens GG (uiteraard) zou dit zeker geen nadelig gevolg hebben op de performance, luchtstroom zou zelfs iets beter kunnen zijn.
Ik ben een leek op kamadogebied. Zouden jullie liever de oude of nieuwe firebox hebben? Ziet iemand risico voor performance?
Ik gebruik ook die van GG zelf. Op de site van Grill Guru staat dat andere merken niet passen, dus heb me ook niet meer in alternatieven verdiept.Oh mooi! Ik heb ergens eind maart mijn GGL bij de HB gekocht. Daar zat nog de 'oude' firebox in. Had liever de losse panelen gehad. Makkelijker iets te vervangen (1 los paneel) als er wat stuk mocht gaan.
Veel plezier met je GG!
Vraagje, welke kolenmand gebruiken jullie in je GG Large? Die van GG zelf of ...?
Geen idee wat je ermee doet, maar ik heb mijne nu net geen 2 jaar en zit nu aan de 5de of 6de zak van 10kg en BBQ elke zaterdag. Ik vind dat echt wel OK.Ik vind dat ik er nu al een vermogen aan houtskool doorheen jas met een large.
Leuke hobby, maar wel aan de prijs.
Bij mij gaat er wel meer doorheen dan dat. Heb ‘m nu twee maanden. En bijna 40KG opgemaakt. Hij staat daarbij wel 2 á 3x per week aan.Geen idee wat je ermee doet, maar ik heb mijne nu net geen 2 jaar en zit nu aan de 5de of 6de zak van 10kg en BBQ elke zaterdag. Ik vind dat echt wel OK.
Ik wou dat ik hem zo vaak kon aansteken. Denk dat wanneer ik het korfje vul, ik er 4 x mee kan BBQ'n.Bij mij gaat er wel meer doorheen dan dat. Heb ‘m nu twee maanden. En bijna 40KG opgemaakt. Hij staat daarbij wel 2 á 3x per week aan.
Dat aansteken is nochtans niet het grote werk hoor.Ik wou dat ik hem zo vaak kon aansteken. Denk dat wanneer ik het korfje vul, ik er 4 x mee kan BBQ'n.
Als je het zo bekijkt, idd.Dat aansteken is nochtans niet het grote werk hoor.
Dat eerste viel mij ook op idd.En accessoires tegen meerprijs leveren, die normaal standaard zijn.
Toen ik nog een Weber MT had wist ik ook niet waarom ik het zou doen. Nu staat er geen Weber meer, maar twee kamado’s…