fireben
Tondelzoeker
is er een filmpje van dan ??Serienummer staat op de binnenkant van het scharnier.
Tillen is met 2 man goed te doen ,check evt YouTube voor installatie filmpje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is er een filmpje van dan ??Serienummer staat op de binnenkant van het scharnier.
Tillen is met 2 man goed te doen ,check evt YouTube voor installatie filmpje
ik zou echt voor letzq spit gaan. Heb deze ook en past perfect op GG large. Wel wat duurder maar beter als de klemmen Spit van grill guru. Verder zou ik voor accessoires niet alleen bij het merk GG kijken. Dat scheelt een hoop geld waarvan je dan weer vlees kan kopenHij is besteld, ben voor de AH gegaan omdat het bezorgen voor mij toch wel meerwaarde heeft tov afhalen.
Moet wel nog naar de HB voor de rotiserie en wat andere accessoires maar dat is natuurlijk geen straf.
Erop tillen lukt in je eentje wel hoor. Binnen schalen eruit. 1 even het onderstel vasthouden en dan til je hem er zo inzo snel binnen , maar pffff wat is dat ding zwaar pfff hahaBekijk bijlage 38999 moet er nou ook nog ergens een serie nummer staan om te registreren ?? nou nog in elkaar zetten en erop pfff hahah
ja als je de kleine heb wel hahahaErop tillen lukt in je eentje wel hoor. Binnen schalen eruit. 1 even het onderstel vasthouden en dan til je hem er zo in
De large ook hoor. Zelfs helemaal alleen. Gewoon het onderstel naast de pallet, remmen vastzetten en in 1x eropja als je de kleine heb wel hahaha
Gisteren bij HB m'n GGL gekocht. Erg blij mee dus gelijk in elkaar gezet. Tot mijn verbazing zit er geen hele vuurschaal bij maar losse panelen die samen de vuurschaal vormen (zie foto). Volgens GG kan de box zo beter uitzetten en krimpen waardoor minder snel barsten ontstaan. Voordeel voor GG is minder vaak vervangen (minder garantiekosten), klant minder last van defecten. Volgens GG (uiteraard) zou dit zeker geen nadelig gevolg hebben op de performance, luchtstroom zou zelfs iets beter kunnen zijn.
Ik ben een leek op kamadogebied. Zouden jullie liever de oude of nieuwe firebox hebben? Ziet iemand risico voor performance?
Bekijk bijlage 39097
Dat ziet er netjes uit! Hoe worden de panelen bij elkaar gehouden?Gisteren bij HB m'n GGL gekocht. Erg blij mee dus gelijk in elkaar gezet. Tot mijn verbazing zit er geen hele vuurschaal bij maar losse panelen die samen de vuurschaal vormen (zie foto). Volgens GG kan de box zo beter uitzetten en krimpen waardoor minder snel barsten ontstaan. Voordeel voor GG is minder vaak vervangen (minder garantiekosten), klant minder last van defecten. Volgens GG (uiteraard) zou dit zeker geen nadelig gevolg hebben op de performance, luchtstroom zou zelfs iets beter kunnen zijn.
Ik ben een leek op kamadogebied. Zouden jullie liever de oude of nieuwe firebox hebben? Ziet iemand risico voor performance?
Bekijk bijlage 39097
Dat ziet er netjes uit! Hoe worden de panelen bij elkaar gehouden?
Oh, wow! Dat is heel anders dan de korf van keramiek. Ook een andere constructie dan die van KJ en Monolith als ik me niet vergis. Ben benieuwd naar je ervaringen!In dit filmpje kan je dat zien:
1 Asset from Public | Brandfolder
Find Public official logos, images, and brand assets with usage guidelines within this collection on Brandfolder, the home for digital asset management.brandfolder.com
Ik heb nog de oude versie.Oh, wow! Dat is heel anders dan de korf van keramiek. Ook een andere constructie dan die van KJ en Monolith als ik me niet vergis. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Veel plezier! Heb vandaag de grote schoonmaak gehad, morgen ook weer de fik erinIk heb nog de oude versie.
Morgen ga voor het eerst op een kamado/ggl koken
Ik heb nog de oude versie.
Morgen ga voor het eerst op een kamado/ggl koken
Geinig!Gisteren bij HB m'n GGL gekocht. Erg blij mee dus gelijk in elkaar gezet. Tot mijn verbazing zit er geen hele vuurschaal bij maar losse panelen die samen de vuurschaal vormen (zie foto). Volgens GG kan de box zo beter uitzetten en krimpen waardoor minder snel barsten ontstaan. Voordeel voor GG is minder vaak vervangen (minder garantiekosten), klant minder last van defecten. Volgens GG (uiteraard) zou dit zeker geen nadelig gevolg hebben op de performance, luchtstroom zou zelfs iets beter kunnen zijn.
Bekijk bijlage 39097