BasBQ
Beef en Steak

HeaterMeter Discussiedraadje

Ik zou een aanpassing willen doen aan de heatermeter, ik zou namelijk 2 potmagneten voorbeeld aan de achterkant van het kastje willen bevestigen maar ik vraag mij af of dit geen schade zal toebrengen aan de elektronica van de heatermeter door het magnetisme. Is er iemand die weet of dit kwaad kan of niet.
 
Dat kan geen kwaad.
 
Top, dan ga ik dit doen zodat ik hem onder het tafelblad kan hangen zodat hij uit de zon hangt, ik merk dat het plastic week zou durven komen door de hitte.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Had vandaag een wifi extender geinstalleerd voor beter wifi bereik in de tuin. Het netwerk dat deze extender creeert staat niet in de wifi lijst van de HM. Check ik mijn iphone of Android dan zie ik deze wel tussen de wifi netwerken staan. Iemand enig idee waarom deze niet op de HM tevoorschijn komt?
 
Stom stom
Heb na een jaar mijn heatermeter niet gebruikt te hebben, hem weer aangesloten.
Maar stom genoeg heb ik de power aangesloten op mijn ventilator aansluiting.
En nu doet mijn bekabelde internet aansluiting het niet meer.
Heeft iemand ooit een keer het zelfde gedaan en doordoor het zelfde probleem
 
Ik heb al een aantal maanden mijn HM in mijn bezit maar nog niet aangedurfd om het te installeren (het onbekende maakt onbemind :)). Nu word ik direct gewaarschuwd dat ik wel de juiste stekkers in de juiste porten stop. Heeft iemand een voorbeeld welke stekker waarin moet, en dan specifiek de netwerkkabel en blower.
Super bedankt.

Erwin
 
880b0389479524a70b82521d1f111d27.jpg

e5ff1557edf5db1391208f68e278d47f.jpg
 
Mennos zei:
Stom stom
Heb na een jaar mijn heatermeter niet gebruikt te hebben, hem weer aangesloten.
Maar stom genoeg heb ik de power aangesloten op mijn ventilator aansluiting.
En nu doet mijn bekabelde internet aansluiting het niet meer.
Heeft iemand ooit een keer het zelfde gedaan en doordoor het zelfde probleem

Waarschijnlijk is de raspberry Pi defect. Deze is eenvoudig te vervangen als je tenminste het juiste type nog kunt vinden (RPI B+). Slimmer is het om de RPI te vervangen voor een RPI3. Deze is sneller en heeft de wifi adapter al ingebouwd ook kun je dan upgraden naar de nieuwste software.
 
Denk dat ie nog hetzelfde is, netwerk aansluiting is bij mij van metaal en heeft 2 ledjes
 
Ja
 
Heeft iemand een idee waarom ik de foto?s niet meer kan zien bij heatermeter handleiding? Is het mogelijk om deze weer zichtbaar op de site te plaatsen. Kan ik weer verder.
 
Erwin.schimmel zei:
Heeft iemand een idee waarom ik de foto?s niet meer kan zien bij heatermeter handleiding? Is het mogelijk om deze weer zichtbaar op de site te plaatsen. Kan ik weer verder.
Dat heeft te maken met het blok van Photobucket. Probeer dit eens
 
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de HM een vaste IP te geven. Als ik de handleiding volg en vervolgens bij de laatste stap opnieuw start kom ik niet meer in de HM en moet ik hem resetten. Hebben meer mensen hier last van?
 
svda zei:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de HM een vaste IP te geven. Als ik de handleiding volg en vervolgens bij de laatste stap opnieuw start kom ik niet meer in de HM en moet ik hem resetten. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb dit ook gehad. Nadat ik de software had gedownload en opnieuw op het SD-kaartje gezet, is het niet meer voorgekomen.

Ik hoop dat t voor jou ook werkt.
Succes!

Paul
 
Terug
Bovenaan Onderaan