Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je handmatig naar 0 stuurt (in de software of op de HM zelf )?Ik wilde gisteren mijn HM gebruiken na enkele maanden niet gebruikt te hebben. Nu zit ik met het volgende probleem.
Zodra ik hem aanzet geeft de HM aan de de fan 0% draait terwijl hij continu 100% staat te blazen. Kan het zijn dat de HM niet meer goed is? Ik heb verder niets meer aan mijn instelling verandert.
3D printer is altijd een goede keuze. Heb er zelf al een aantal jaar 1 en moet zeggen nog steeds geen spijt van. Nog niet gebruikt voor BBQ doeleinden, maar denk dat, dat nog wel gaat gebeuren ..Het grote probleem zit hem ook in de aantallen kwam ik achter. Ik heb 30+ probes vanuit Amerika laten komen en daardoor is de prijs normaal geworden maar anders zijn dergelijke dingen gewoonweg duur... Ook alle onderdelen bij elkaar tikken best aan.
Wel leuk om in elkaar te solderen maar ook weer irritant als je een fout maakt en je weer net 1 weerstandje te kort hebt.
(en die TC connectie is echt RUK om te solderen kan ik je vertellen...).
Uiteindelijk heb ik ook zelf een 3D printer gekocht en ben daar nu mee bezig gegaan omdat al die marktplaats types wel printjes konden leveren maar met verschillende kwaliteit (en betrouwbaarheid). Is ook een leuke maar tijdrovende hobby geworden
Heb je deze nog? Ik ben nog op zoek.Ja klopt ongeveer maar het is het niet waard om er 1 te maken viel me vorig jaar op.
Onderdeeltjes per stuk zijn duurder dan dat je er meer koopt en de set vanuit Amerika heeft behoorlijke kosten aan verzending en douane..
Ik heb er een paar gemaakt afgelopen jaar met alles erop en eraan maar heb ze verder nooit in de verkoop gezet. Moet ze nog testen en de blowers afmaken binnenkort en dan is alles kompleet incl thermocouple en thermometers, behuizing, pi zero enz enz alleen de koppeling met de BBQ heb ik niet maar kun je van alles op verzinnen (is BBQ afhankelijk).
Pm maar bij interesse