Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Ik heb nog een andere vraag. Ik heb hier gewoon een DigiQ liggen en wat extra probes. Jullie hebben waarschijnlijk het draadje op TVWB helemaal doorgespit, weet iemand of die gewoon werken? Zelfde verhaal voor de ventilator.
Ik wil wel kijken voor een andere fan op termijn maar als ik dat soort spul al heb liggen. Jet is voor mij gewoon voor de lol.
Ik heb dezelfde situatie hier Dennis en het lijkt me ook "cool" om dit er voor de lol bij te gaan maken. Soldeer station zit nog in doos op zolder, net als de tin, de tinzuiger, de litze, de tangetjes, pincetten etc.....overgehouden uit een lang vervlogen verleden van zelfbouw van hoog frequent rig! Vooral het via WIFI op afstand monitoren lijkt me top!noskos zei:Dank je! Dat scheelt weer een hoop zoeken!
Ik heb nog een andere vraag. Ik heb hier gewoon een DigiQ liggen en wat extra probes. Jullie hebben waarschijnlijk het draadje op TVWB helemaal doorgespit, weet iemand of die gewoon werken? Zelfde verhaal voor de ventilator.
Ik wil wel kijken voor een andere fan op termijn maar als ik dat soort spul al heb liggen. Jet is voor mij gewoon voor de lol.
noskos zei:Maar mijn vraag aan de HM eigenaren. Verspringt je display als je twee regels hebt? Op de DigiQ kun je dat instellen en dan springt om de paar seconden je display naar pit of food. Of moet je bij de HM op een knopje drukken om te switchen? In het laatste geval worden 4 regels een stuk aantrekkelijker. Moet ik alleen weer op zoek naar een vervangend exemplaar want die ze standaard gebruikten zijn weer op natuurlijk....
noskos zei:Maar mijn vraag aan de HM eigenaren. Verspringt je display als je twee regels hebt? Op de DigiQ kun je dat instellen en dan springt om de paar seconden je display naar pit of food. Of moet je bij de HM op een knopje drukken om te switchen? In het laatste geval worden 4 regels een stuk aantrekkelijker. Moet ik alleen weer op zoek naar een vervangend exemplaar want die ze standaard gebruikten zijn weer op natuurlijk....