Zo, na het meer dan een jaar mijn HM niet meer te hebben gebruikt, had ik ff getest tijdens het koud roken, of alles het nog deed, en of ik veel temperatuurverschil zou meten door het koud roken.
Ik meeste een verschil van ongeveer 0,5 graden met buiten mijn ei, en in mijn ei. (nou dat valt iig niet tegen)
Echter toen ik het weekend aansluitend de HM weer eens voor het eggie ging proberen, kreeg ik geen respons van geen enkele probe (Probes van mijn Maverick ET-732)
Ik snapte er niets van, en heb diverse settings van probes geprobeerd, maar uiteindelijk kreeg ik er met veel moeite en maar 1 aan de praat.
Op mijn Maverick bleken ze overigens gewoon te werken :-O
Uiteindelijk een speurtocht gedaan naar nieuwe probes, (omdat de probes van mijn Maverick ET-732 dus blijkbaar volgens meerdere bronnen niet betrouwbaar blijken op de HM), en het blijkt dat ik het best probes van ETI (de makers van de Thermapen) kon nemen voor mijn HM (die maken zeer betrouwbare meetapparatuur)
Deze zijn helaas niet in .NL te verkrijgen, en heb ik deze voor ietsje meer dan dat ik in .NL kwijt zou zijn voor de Maverick probes bij Meerbbq (Harm Scholten), besteld in de .UK
Ik heb er dan ook maar meteen 3 besteld.
Afgelopen week zijn ze binnengekomen.
En....................het werkte direct, en zonder problemen (wel eerst ff de juiste setting instellen).
Om te kijken of er verschil zou zijn met mijn Thermapen, heb ik deze er even er naast gelegd, en gemeten.
Nou, dat valt dan niet tegen
Nu nog het achtergrond plaatje op de juiste schaal krijgen, en de HM gaat weer eens actief deelnemen aan het nieuwe BBQ seizoen <
Mac