Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In plaats van onze vriend in USA vragen toch even zelf nogmaals de app goed bekeken qua mogelijke settings en daar een personalized Thermo Scale aangemaakt!
De current pit temp (18,9C) nu ook mooi te zien op de thermometer schaal van de iPhone app.
Ik werk met de WSM 47cm in combinatie met de BBQ Guru Pit viper fan (10CFM blower) die ik 50% geknepen heb met het schuifjeMac zei:In plaats van onze vriend in USA vragen toch even zelf nogmaals de app goed bekeken qua mogelijke settings en daar een personalized Thermo Scale aangemaakt!
De current pit temp (18,9C) nu ook mooi te zien op de thermometer schaal van de iPhone app.
Welke setting heb jij hier ingesteld Geert ?
Mac
Mac,Mac zei:Geert, ik doelde eigenlijk op de aangepaste instelling van de Pitmeter App op de Iphone.
Om dit om te zetten naar een gr C schaal e.d.
Mac
Ik heb bij mij de volgende instellingen/settings uitgevlooid voor de custom thermo en daarmee ben ik dik tevreden.Mac zei:Yep die bedoel ik Geert.
Kan jij mij jou instelling laten zien ? (of aangeven)
Naam geven geen probleem, min max, en numbers every ook niet, maar de rest zegt mij niets
Mac
noskos zei:Ik mis wel ons mooie logo
Die krijg je echt niet meer gaar en gepulled.ReneR zei:Er ligt een slager op die kooltjes.....
mrwolf zei:Wie heeft de Heatermeter in combinatie met een mini Smokey Joe UDS en wil de PID settings delen?