Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig... 97 graden.joko zei:
Hari-Bo zei:Even een vraagje over de termokoppel, mag je deze boven direct vuur plaatsen (op een rooster direct boven het vuur) want met de Maverick werd indirect aangeraden.
Nosmo zei:Hari-Bo zei:Even een vraagje over de termokoppel, mag je deze boven direct vuur plaatsen (op een rooster direct boven het vuur) want met de Maverick werd indirect aangeraden.
Ik zou het ook gewoon indirect doen. De thermokoppel kan er waarschijnlijk wel tegen maar je wilt de temperatuur van de lucht meten, niet de stralings warmte van het vuur.
Ben je al wat verder gekomen?Hansworst zei:Gisteren nieuwe HM van Nosmo mogen ontvangen en zojuist HM getest maar klein probleempje.
verbinding ging in eerste instantie goed via netwerkkabel.
HM toegevoegd aan mijn netwerk.
vast ip adres ingesteld LAN 192.168.1.19
na reboot (stroom er af nw kabel er uit) zie ik geen IP adres komen en er is geen WIFI connectie mogelijk.
opnieuw stroom er af en NW kabel er weer in. ik zie dan na een paar seconden het door mij opgegeven IP adres.
Als ik naar de web interface ga, krijg ik eerst een blanco pagina met "LuCI - Lua Configuration Interface" in de linker bovenhoek en na 20 seconden de melding dat de pagina niet reageert. ik kan op de getoonde tekst klikken maar de link verwijst naar "http://192.168.1.19/cgi-bin/luci" en ook daar de melding dat de site niet bereikbaar is.
Wat nu?
HM open maken en nieuwe image op de geheugenkaart zetten of iets anders?
ok, tijd voor actie...avr zei:Hier ook nog steeds hetzelfde probleem, HM niet te benaderen.