Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Op de een of andere manier werkte de dd op de mac bij mij dus toch niet. Wellicht iets met de blockgrootte???
Mijn kaartje werd onder windows ook niet lekker herkend, pas nadat ik onderstaand recept had uitgevoerd kon ik met windows op de juiste manier flashen.
Code:i. Download the SD Association's Formatting Tool1 from [url]https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/eula_windows/[/url] ii. Install and run the Formatting Tool on your machine iii. Set "FORMAT SIZE ADJUSTMENT" option to "ON" in the "Options" menu iv. Check that the SD card you inserted matches the one selected by the Tool v. Click the ?Format? button
structor zei:Ik moest dat de SD-card eerst opnieuw formateren, alvorens mijn Pi er wat mee kon. Ik had dat ook in het topic van Uipko met de mac instructies geplaatst, maar hier even de quote die de stappen bevat.
noskos zei:Nog een vraagje, mijn openelckartje kon ik gewoon uitlezen in de SDreader van mijn mac, klopt dat? Want er gebeurd verdomd weinig met deze kaart erin
Jup had ik ook verwacht met dd, feit blijft dat een lowlevel format met gelinkte sd formatter het probleem weg was wat ik met dd niet voor elkaar kreeg.uipko zei:structor zei:Ik moest dat de SD-card eerst opnieuw formateren, alvorens mijn Pi er wat mee kon. Ik had dat ook in het topic van Uipko met de mac instructies geplaatst, maar hier even de quote die de stappen bevat.
Als je het op de mac met dd hebt gedaan zou volgens mij een format niet nodig moeten zijn aangezien dd een low level copy is.
noskos zei:Mac ziet niets aan de kaart en het is mijn openeleckaartje dus die doet het gewoon in de rPi.
structor zei:Jup had ik ook verwacht met dd, feit blijft dat een lowlevel format met gelinkte sd formatter het probleem weg was wat ik met dd niet voor elkaar kreeg.