Ep Woody zei:Theoretisch is het mogelijk, en wellicht dat iemand het al een keer heeft gedaan. Je kunt een eigen stukje software laten draaien die iedere keer dat een alarm is gehaald de setpoint met 5 graden wordt verhoogd. Dus je stel het alarm in op 35 graden. Als dat alarm gehaald wordt dan wordt er een scriptje gedraaid wat zegt, ik zet het alarm nu op 40 graden en zet het setpoint op 40+25 graden. Standaard is er alleen de mogelijkheid om 1 keer een setpoint aan te passen als je alarm gehaald is. Dus is je PP 88 graden, dan kun je zeggen, zet de bbq op 90 graden.
Leuk idee om te onthouden.
Deze functionaliteit zit er inderdaad deels al in, eenmalig pit-temp aanpassen op basis van een ingestelde temp. Dit moet dan alleen aangepast/uitgebreid worden met het aanpassen van de ingestelde temp. Je kan al veel custom alarm dingen doen dus volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn. Persoonlijk heb ik nog niets gedaan met de custom alrm scripts, als ik wat tijd over heb zal ik eens kijken of dat eenvoudig is. Klinkt als een mooie manier van garen.