Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb idd ook een snijmachine Emiel. Een cheap-ass dingetje van het merk Donna (Sligro) wat al meebuigt wanneer je er te indringend naar kijkt. Tot mijn verbazing is het spek het eerste wat dat ding een beetje fatsoenlijk wist te snijdenstructor zei:@Danny heb je ook een snijmachine, of kun jij zo netjes uit het handje snijden?
Nosmo zei:structor zei:Ziet er heerlijk uit Piet, je slechte planning had dat te maken met iets wat je een week eerder had moeten doen
Volgens mij zijn de gevulde kastanje champignons het recept van BoldEagle of niet?
Nee, de slechte planning is weten dat je lokale slager geen varkensbuik met zwoerd op voorraad heeft, en dan vrijdagmiddag niet kunnen krijgen wat je hebben wilt. Als ik een dag eerder geweest was had ik het nog kunnen bestellen.
Geert had deze champignons gemaakt op de laatste meating, ik weet niet beter dan dat het zijn recept is.
Nee joh, ik was gewoon nieuwsgierig of jij een mooie variant had verzonnenRedFox zei:Nosmo zei:structor zei:Ziet er heerlijk uit Piet, je slechte planning had dat te maken met iets wat je een week eerder had moeten doen
Volgens mij zijn de gevulde kastanje champignons het recept van BoldEagle of niet?
Nee, de slechte planning is weten dat je lokale slager geen varkensbuik met zwoerd op voorraad heeft, en dan vrijdagmiddag niet kunnen krijgen wat je hebben wilt. Als ik een dag eerder geweest was had ik het nog kunnen bestellen.
Geert had deze champignons gemaakt op de laatste meating, ik weet niet beter dan dat het zijn recept is.
Voor de goede orde: Ik had deze inderdaad gemaakt op de laatste meating, maar het recept heb ik begin dit jaar gelezen in een draadje van Boldeagle/Mike!
Dus laat daar s.v.p. geen verwarring over zijn dat ik het zou claimen!
Dominique zei:Ik ben blond he, dus vergeef me Danny....
Is Zeeuws spek hetzelfde als het Walchers spek van Mike? Ik koop daar nl wel eens een stukje van bij de slagert, om dan stiekem en snel op te kanen.... Dus als dit NOG lekkerder is, moet ik toch maar aan de bak.
Dit kan ik zeker bevestigen, want het is echt super lekker!Mike v R zei:Als ik jou was, zou ik het een keer zelf maken.
Zo lekker.
El Fumarole zei:YEAH! Nieuwe badge! Whiiiiiiiihoew! Thx people!
Gezien al de maakbare soorten bacon/rookspek hier kunnen we er volgend jaar beter een baconMAAND van maken! )
Mike v R zei:Dominique zei:Ik ben blond he, dus vergeef me Danny....
Is Zeeuws spek hetzelfde als het Walchers spek van Mike? Ik koop daar nl wel eens een stukje van bij de slagert, om dan stiekem en snel op te kanen.... Dus als dit NOG lekkerder is, moet ik toch maar aan de bak.
Als ik jou was, zou ik het een keer zelf maken.
Zo lekker.