ik kon het niet helemaal goed terugvinden maar van begin maart. Een kleine maand geleden (begin april) had ik zaailingen , eind april in kleine potjes gedaan.Hoelang heb jij ze al in de potjes staan?
En natuurlijk iedere dag water en liefde..
Er zijn ook al een stuk of 10 plantjes gesneuveld. Ik had na de laatste keer verpotten een paar slakken meegenomen. Die hebben er in elk geval al lekker van gegeten

Zo kan de peuter er niet bij en hoef ik niet telkens naar de schuur.
 Zo kan de peuter er niet bij en hoef ik niet telkens naar de schuur. Hopelijk trekt de storm vanavond niet over onze tuintjes!
  Hopelijk trekt de storm vanavond niet over onze tuintjes!

Wat jammer. Die slakken zijn wel echt hufters dit jaar hoor. De truc met kopersponsjes werkt trouwens hier wel goed. Ga je een paar bloemen er in zetten om het op te fleuren? Dat deed mijn moeder vroeger.
  Wat jammer. Die slakken zijn wel echt hufters dit jaar hoor. De truc met kopersponsjes werkt trouwens hier wel goed. Ga je een paar bloemen er in zetten om het op te fleuren? Dat deed mijn moeder vroeger.
 Zoals ik al schreef doen de koper sponsjes ringen het hier erg goed tegen slakken. De sla is nu wel mooi groot. De pepers en paprika’s zijn aan het bloeien en her en der een klein vruchtje.
 Zoals ik al schreef doen de koper sponsjes ringen het hier erg goed tegen slakken. De sla is nu wel mooi groot. De pepers en paprika’s zijn aan het bloeien en her en der een klein vruchtje. 

Dat zou ze wel mooi vinden!
 Dat zou ze wel mooi vinden!

)
)