Zonde van je tomaten !!
Voorlopig doe ik even weinig, ik heb een ouwe zeur van 80+als buurman aan de andere kant daar
staat stond een coniferen heg en die staat op mijn grond.. daar heeft hij me al meerdere keren op gewezen en er elke keer fijntjes bij verteld dat
zijn kant van de heg altijd minimalistisch strak word bijgehouden en er daar niets te klagen viel, ik had de heg toen het kon wel kort geschoren maar aan mijn kant steken er takjes uit.. de horror!
( hij kan dat zien vanuit zijn slaapkamer raam )
Nu was ik langzaam aan bezig met de tuin weer helemaal op orde maken, na het overlijden van mijn vrouw had ik er geen zin in en geen energie voor en heb ik er te weinig aan gedaan, toen ik dat bij hem aangaf zei hij botweg dat hij daar geen boodschap aan had en dat hij voor wij hier kwamen wonen € 450 euro aan een hovenier had uitgegeven om de heg in te korten en dat ik maar meteen de heg en tuin aan moest pakken want hij staat helemaal op mijn grond (dit hele "gesprek" vond met luide stem plaats op straat voor mijn huis) nou dat heeft hij geweten.. ik heb mezelf een dag de tijd gegeven om af te koelen want ik was woest, dat heeft niet geholpen.
Ik heb de kettingzaag gepakt en de heg aangepakt zoals hij wilde, eerst heb ik alle takken van de stammen aan mijn kant afgezaagd en die is nu mooi kaal en ook heb ik al enkele stammen die echt scheef stonden weggezaagd dat geeft werkruimte.
De andere kant komt aan de beurt zodra de temperatuur wat daalt de komende dagen en dan gaat de heg helemaal om, dan kijkt hij maar tegen een groen gaashekje aan wat er ooit door de woningbouwvereniging is neergezet.
Normaal gezien ben ik niet haatdragend of doe ik anderszins lelijk, maar deze buur zeurt overal over, als hij de deksel van de bbq hoort begint hij al te kuchen staat de radio aan en is de keukendeur los dan heeft hij daar ook commentaar op.
Ik heb het lang genegeerd maar met de opmerking over mijn vrouw heeft hij de grens ernstig overschreden en heeft hij deze ellende over zich afgeroepen.