Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik soep maak dan duurt het wel een paar uurtjes voor het klaar is, een beetje extra tijd proef je echt terug vind ik.Nuja meeste soepen duren wel niet zo lang om ze te maken. Maar voor sommige kan het wel een aanzet zijn om meer soep te eten bijvoorbeeld.
kijk hier eens naar, zat leuke ideeën.Zou je op een vierkante meter al wat leuke dingen kunnen verbouwen? Dan kan ik wellicht een verrijdbare bak bouwen. Ook leuk voor mijn zoontje om hiermee bezig te zijn.
Zou je op een vierkante meter al wat leuke dingen kunnen verbouwen? Dan kan ik wellicht een verrijdbare bak bouwen. Ook leuk voor mijn zoontje om hiermee bezig te zijn.
Als ik soep maak dan duurt het wel een paar uurtjes voor het klaar is, een beetje extra tijd proef je echt terug vind ik.
Als je tomatensoep maakt en je hebt over kan je dat zeven en de soep als basis gebruiken, het heeft al heel veel smaak en met wat kruiden kan je er een heel fijne saus van maken.
En zo kookt een ieder op zijn of haar manier @cricque ik heb ook verder gewoon de tijd aan mezelf om te doen en laten wat ik wil.
Broccoli soep heb ik nog nooit gegeten, ik ben ook niet zo'n fan van broccoli terwijl ik eigenlijk verder alle groentes wel eet.
Leuk dat de kinderen er ook lol in hebben @cricque dan leren ze meteen ook dat niet alles in de supermarkt "groeit" en zien eten doet eten natuurlijk. ( een tijd terug hoorde ik in de supermarkt een moeder met een kind dat niet eens wist dat melk van koeien komt )
Als een plant het doet heb ik er al lol van en is het eigenlijk al goed voor mij, als je er groentes van af haalt is het extra leuk natuurlijk.
Prima oogst. Uit eigen tuin blijft het beste.De oogst van gisteren !
Bekijk bijlage 54869
Ondertussen toch al zeker een mini komkommer of 25 gegeten
De tomaatjes zijn gewoon echt lekker, mijn vrouw en tomaat zo eten, nee ... Maar deze, die zijn dus meteen op. Ze zijn echt lekker. Komende week mag ik er zeker nog 25-30 kerstomaatjes verwachten als het al zolang zal duren, ze beginnen te komen. Maar de smaak, tsja mijn vrouw zij die van in de winkel dat is water ... deze kan ik gewoon zo eten
De oogst van gisteren !
Bekijk bijlage 54869
Ondertussen toch al zeker een mini komkommer of 25 gegeten
De tomaatjes zijn gewoon echt lekker, mijn vrouw en tomaat zo eten, nee ... Maar deze, die zijn dus meteen: ze zijn echt lekker. Komende week mag ik er zeker nog 25-30 kerstomaatjes verwachten als het al zolang zal duren, ze beginnen te komen. Maar de smaak, tsja mijn vrouw zei die van in de winkel dat is water ... deze kan ik gewoon zo eten
Tegen Leuven in België maar staan op een plaats die zon heeft van +- 12u tot 20-21u in de avond voor ze terug in de schaduw staanWow wat gaan die tomaten snel bij jou! Woon je in Spanje?
Tegen Leuven in België maar staan op een plaats die zon heeft van +- 12u tot 20-21u in de avond voor ze terug in de schaduw staan
En 1 plant staat dicht tegen een gevelsteen, die geeft nog wel al wat warmte af tot heel laat in de nacht. Ideale plaats,
2 jaar geleden voor de eerste keer een peper plantje gezet, een vriend die ze kweekt en mij het plantje had gegeven die zei, 10-15 pepers max ga je eruit halen. Zijn er zo een 75-80 geworden in totaal. rd)