Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
function drawVisualization() {
// Create and populate the data table.
var data = google.visualization.arrayToDataTable([
['Label', 'Value'],
['Memory', 80],
['CPU', 55],
['Network', 68]
]);
var options = {
redFrom: 70, redTo: 80,
yellowFrom:60, yellowTo: 90,
greenFrom:50, greenTo: 100,
greenColor: '#FF0000',
yellowColor: '#FFFF00',
redColor: '#00FF00',
minorTicks: 5
};
// Create and draw the visualization.
new google.visualization.Gauge(document.getElementById('visualization')).
draw(data, options);
}
?
Grin... Controller-server heeft het zwaarHTTP Error 503. The service is unavailable.
greenColor: '#dc3912',
yellowColor: '#ff9900',
redColor: '#109618',
structor zei:Oei dat weet ik niet Robert, zijn daar ook online boekjes van?
structor zei:Robert als ik hoofdstuk 12 lees, zijn er mogelijkheden. Met een beetje hobby werk van mijn kant kan ik denk ik wel de temperatuur statussen uitlezen, dus het displayen van een grafiek op dit forum moet lukken. Het is wel een andere manier van werken, de heatermeter en mijn controller zijn in staat zelf berichten naar de server te versturen. Voor deze controller moet ik vragen aan jouw controller gaan stellen. Ik wil hier best wat tijd aan besteden. Je moet dan wel je cyberQ rechtstreeks aan het internet hangen dat staat in hoofdstuk 11 beschreven. Mijn vraag aan jou is gaat je dat zelf lukken? Zoniet dan moeten we even kijken of ik op afstand iets voor je kan betekenen of wellicht is er een forumlid wat iets meer in de buurt van je woont je op locatie even hiermee kan helpen.
O ja ik geef geen garanties dat het gaat lukken, maar het lijkt er wel op dat ik je cyberQ deels kan aansluiten.
structor zei:Dan heb je ook gelijk het nadeel van mijn controller versus de heatermeter, we hebben mazzel dat Kloenie de server ter beschikking heeft gesteld, alleen we krijgen er geen garanties qua uptime bij (het ging al heel lang goed).
structor zei:Oproepje: kunnen we de shoutbox een beetje schoon kunnen houden van ons technisch geneuzel over de controllers. Ik zou niet willen dat we straks een deel van de mensen uit de shoutbox kwijt zijn.
Functioneel aanperkend opmerkingen mogen hier of in een hm thread.
Agree Emiel!structor zei:Oproepje: kunnen we de shoutbox een beetje schoon kunnen houden van ons technisch geneuzel over de controllers. Ik zou niet willen dat we straks een deel van de mensen uit de shoutbox kwijt zijn.
Functioneel aanperkend opmerkingen mogen hier of in een hm thread.