Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is ook nog niet getest, dus dat is aan de eerste die een controller sessie gaat draaien ;
Kun je deze nog een keer uitleggen: even met een voorbeeld?Ep Woody zei:Daar lijkt het inderdaad sterk op!
Is het trouwens een idee om de kleuren/schaalverdeling van de meters iets anders in te richten? Nu is boven je setpoint rood, maar wat volgens mij mooier is, is de volgende indeling: + - 10 graden groen of wit, + - 20 graden oranje en alles daarbuiten rood?
Of als dat makkelijker is, gewoon een kale meter, zonder kleuren met alleen een lijn/pijltje waar de setpoint is. Zelfde voor de alarmen.
Dat gaat niet lukken ik heb 3 kleurvlakken...Ep Woody zei:Nee, setpoint (Pit) is 105, dan is 100 tot 110 groen, 90 tot 100 en 110 tot 120 oranje, 90 en lager en 120 en hoger rood. Of het een vast aantal graden moet zijn of een percentage dat is nog het volgende punt.
Foodprobes zijn iets lastiger, omdat je op een bepaald moment wil stoppen. Dus een lijn op de alarm-punt lijkt mij het mooist en geen kleuren.