Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt het heatermeter printje? Of een experimenteer printje Met een display wat ik aan mijn remote heb hangen?noskos zei:Ik zat zelf aan dat printje en een display te denken
structor zei:Je bedoelt het heatermeter printje? Of een experimenteer printje Met een display wat ik aan mijn remote heb hangen?noskos zei:Ik zat zelf aan dat printje en een display te denken
Huh een hm-printje Felix? Dat verrast me een beetje, waarom zou je dat willen? Lokaal draaien? Dat zou ik snappen, maar ik zou dan persoonlijk een controller houden en een rasp-pi masternode...FelixH zei:structor zei:Je bedoelt het heatermeter printje? Of een experimenteer printje Met een display wat ik aan mijn remote heb hangen?noskos zei:Ik zat zelf aan dat printje en een display te denken
Ik zit daar wel aan te denken; eerst aanstaande zondag een mooi stuk spek op een "controlled" UDS klaarmaken...
De rpi lijkt mij ook nog leuk, de huidige masternode kan zijn taak net aan...FelixH zei:CRAP ... Verkeerde post geciteerd...:-(
Zit te denken aan display waar jij het over had. Maar ok de Rpi lijkt me leuk om mee te stoeien... Ben er nog niet uit.