Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Gaat goed de sessie! Alleen zonde dat er niks op ligt behalve een aardappel
Server todo's
1 - Change: Temperaturen bij de gauges op 2 cijfers nauwkeurig, is te doen
2 - Change: De tijd er bij, je voorstel via de chat ga ik proberenb, dus tussen haakjes 5 (19:15)
3 - Bug: Configuratie start niet lekker door
4 - Bug: Pit temperatuur opnieuw instellen doet niks (zit wel in de ui, maar doet niks)
5 - Change: Pit temperatuur moet niet 1 getal zijn, maar in de temperatuur logs opgenomen worden (je kunt dan zien wanneer je een set point instellingen gedaan hebt)
6 - Change: Bij configuratie aangeven dat je een controller gebruiker bent en UI daarop laten reageren (b.v. bij starten sessie, geen controller dan hoef je ook geen controller sessie op te kunnen starten )
7 - Bug: Tijd en temperatuur in het nederlands
8 - Change: alarmen uitwerken (heb ik nog input voor nodig)
9 - Bug: kern temperaturen lookups afmaken en van vulling voorzien
10 - Task: uitzoeken of je avatar een overlay kan krijgen tijdens actieve sessies
Hoezo het beste van beide werelde, ik kan lokaal draaien, draadloos binnen meekijken via de remote en bijstellen en via de ipadEp Woody zei:Wellicht een extensie op Heatermeter waarmee ook geupload wordt naar dit systeem? Dat zou heel handig zijn. Dan heb je het beste van beide werelden.
Ep Woody zei:Het grote voordeel van heatermeter te blijven gebruiken, is dat je ook gebruik kunt maken van de functies en addons die de community geschreven heeft. Ik denk bijvoorbeeld aan de app Pitdroid.
Ik zal de broncode van de masternode eens bekijken en kijken of het snel te regelen is om de temperatuur/fan informatie door te spelen naar de online pagina, en (een paar) instellingen terug te sturen.
Heatermeter is trouwens voor mij de Heatermeter in combinatie met de Raspberry Pi.
jjbakker zei:Loopt nu 20 uur..
Door de nacht heen behoorlijk wat schommelingen