Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ep Woody zei:Graag. Dan kan ik concreter testen. Maar ik neem toch aan dat het uploaden zelf vanuit de masternode gebeurt en niet vanuit de remote node?
Ik krijg nu dit in m'n logbestanden : [04/Sep/2013:11:01:42 +0200] "GET /updateadb.php?sp=20&t1=U&t2=U&t3=U&t4=21.2&fs=0 oftewel de data wordt nu netjes geupload.
Firewall regel, in principe draait de controller site op een vast ip of in je code de client ip checken...Ep Woody zei:Het was meer een proof of concept. Kijken of ik alle data binnenkrijg en kan doorsturen.
Setpoint is iets lastiger omdat je daarvoor om het inlogsysteem heen moet. Dus daar moet ik nog even naar kijken.
Edit: Setpoint aanpassen lukt nu ook. Alleen nog even een goede truc bedenken om te voorkomen dat iedereen de temperatuur zomaar kan aanpassen.
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, ik heb op mijn debug omgeving getest de url zoals gecommuniceerd werkt. Het slechte nieuws ik kom vanaf hier niet bij de controller server, dus kan de spullen niet plaatsen.Ep Woody zei:Dat is zeker niet gek. Hoeveel kilo kolen had je er ongeveer in zitten? Wel super handig dat je gewoon kunt weglopen bij je wsm en hij vrij netjes op temperatuur blijft
Ik heb een basis versie klaar voor het uploaden van de gegevens naar het online systeem. Nu alleen nog even wachten totdat het uploaden ook aan de serverkant werkt en we kunnen een testrun doen. Ook het opslaan van de apikey werkt.
Had ik eerst ik doe nu met veel moeite pit en setpoint in gelijke kleur, die twee horen ook over elkaar te lopen. Maar ik ben makkelijk over te halen hoor, wie vind dat nog meer een goed idee?FelixH zei:het zou mooier zijn als de setpoint en de pit andere kleuren zouden hebben.