Beef en Steak

BBQ controller Discussie

top dat je zo snel kijkt; ik pak de geliefde meter even...;-)
 
IRQ - on leftmost header (not essential) .. ok
GND - on leftmost header .. ok
PWR - on leftmost header .. ok
RST - on middle header (not essential) ..fail
MOSI - on middle header ..fail
MISO - on middle header ..fail
SCK - on middle header ..fail
B0 - on middle header ..fail

bizar is dat de middelste header helemaal faalt
 
Zelfde verhaal nog even van jeenode naar carierboard. Dan kun je uitsluiten welke header niet goed gesoldeerd is.

(Wellicht moeten we deze slowchat even via de mail voortzetten, dit is redelijk specifiek voor jouw probleem. Ik had het algemene debug verhaal hier even gepost voor het nageslacht.)
 
Ok; straks verder. Eerst ff plat.
Morgen smokey joe ophalen en daarna de dpr 2.0...:-)

Gnight
 
FelixH zei:
Morgen smokey joe ophalen en daarna de dpr 2.0...:-)
Dat wordt een leuke dag voor je FelixH!  :)
 
solderingen lijken allemaal ok.
ik ben even gaan zoeken op de site van jeelabs en ik kwam het volgende tegen:

Note that the Ether Card uses a few extra I/O pins from the JeeNode, so be sure to connect the 2?4 headers on the SPI/PSI pins between JeeNode and Bridge Board.

denk dat ik daar wat mis...
 
3u5azy6e.jpg


Volgens mij moet ik dus nog 2*4 header op het carrier board en 2*4 pin op jeenode solderen.
 
@Felix, correct zie de mijne:
20130308_232951.jpg





Ik heb gisteravond even gehobbied met een tagcloud, het is nog niet helemaal af maar ik post hem maar even wellicht heeft iemand nog wat input wat anders moet / kan. Er zitten ook nog een paar bugjes in en de kleuren zijn niet zo in lijn met de rest, maar dat zijn allemaal kleinigheden. O ja dit is op mijn testomgeving dus de tags + groottes zijn wat willekeurig ;)

tagCloud.png
 
Ik vind hem gaaf zo voor die tags, kleur en grote daargelaten ;)
 
even puntjes op de i voor de firewall en dan ga ik hem verplaatsen ;)

Dus server ligt er heel even uit.
 
structor zei:
Ik heb gisteravond even gehobbied met een tagcloud, het is nog niet helemaal af maar ik post hem maar even wellicht heeft iemand nog wat input wat anders moet / kan. Er zitten ook nog een paar bugjes in en de kleuren zijn niet zo in lijn met de rest, maar dat zijn allemaal kleinigheden. O ja dit is op mijn testomgeving dus de tags + groottes zijn wat willekeurig ;)
Ziet er goed uit structor!
 
Server aangepast : Check
Firewall geplaatst : Check
Verplaatsen          : Na de pauze

Status nu              : Server doet het en kan bereikt worden.

//update 14:00 : hij gaat even offline en wordt verplaatst naar de definitieve plek.

//update 15:00 : server verplaatst en staat op plek waar die nu stil zijn werk doet, lekker airco aan, drankje er bij, muziekje. de server staat er heerlijk bij.

Zorg dat er een goede backup is ( jullie taak ) zorg ik dat er over een jaar een nieuwe server komt :D
nu maar hopen op geen hardware failures...
 
JOEHOE!!!!!
De masternode doet het!!!!!!

en weer een stapje!!

ping is keurig ge?mplementeerd.... :D :D
 
jullie gaan goed mannen!!
 
Heb ik daar niet dat testform voor nodig?
 
Volgens mij werkt de site niet echt.
Is volgens mij geen server probleem...

Klopt dit ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan