Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Arwin wilde jij nog een van je controllers integreren?
Rocker zei:Volgens mij is het niet mogelijk om achteraf nog notities van een sessie te wijzigen, of wel?
Bij een dubbelklik kan je enkel tags toevoegen, naam aanpassen of datum wijzigen, maar geen notities.
Verder snap ik het nu van de checkbox in de eerste kolom niet als je in de overzichtspagina staat.. Wel gedrag zet je daarmee aan/uit? Als ik een regel selecteer en op edit klik, dan krijg ik een popup waarin enkel die ene checkbox staat, ook zonder toelichting oid verder..
In principe is er niet echt een deel wat problemen oplevert, maar dit is Felix zijn eerste electronica project en dan is een gaatjesprint best lastig. Felix had niet alles correct aangesloten en op afstand is het best lastig om te helpen. Felix moet alles 'on the job' leren (b.v. hoe je elektrische circuitjes moet nameten). Ik vind dat hij het tot nu toe goed snel opgepikt heeft!noskos zei:Wat is er nodig om een printje te maken van het deel dat nu problemen oplevert? Dus wat nu op gaatjesprint moet worden gemaakt? Gaatjesprint is geinig voor prototypes, maar als we het toegankelijk willen maken dan is een print natuurlijk een stuk handiger.
Ik was al van plan om hem anders in te kleuren, hierin wordt ik nogmaals bevestigd. In principe kun je klikken op het gebied van de tag (zie onder), dan krijg je een panel waar je kunt vinken:noskos zei:Ik ben er ook nog niet achter hoe ik een Steven & Me kan toevoegen aan een sessie. En ik zie ik het goed, ik heb een Steven sessie (zonder de tag) toegevoegd aan mijn sessies, iets dat ik vorig jaar heb gemaakt, en die wordt niet mee geteld? Dat zou heel erg mooi zijn
En als dat zo is hoe pas je dat dan aan voor volgend jaar of gaat bij iedereen zijn teller weer op nul op 1 januari? En is er dan een mogelijkheid om van dit jaar het total en het nieuwe totaal van 2014 samen weer te geven?!?
Vragen, vragen, vragen
[stevencount onlythisyear='true']1[/stevencount]
ChrisMaes zei:Misschien is het een idee om de tags los te koppelen van de titel? Het is niet omdat ze in (of voor) de titel worden weergegeven dat je ze ook in de titel zelf moet invoeren?
Ik zou dus een apart schermpje voorzien waar je tags kan ingeven, eventueel met een historiek of overzicht veelgebruikte tags ofzo. De manier waarop Wordpress (blogsoftware) het doet vind ik aangenaam werken:
noskos zei:Wat is er nodig om een printje te maken van het deel dat nu problemen oplevert? Dus wat nu op gaatjesprint moet worden gemaakt? Gaatjesprint is geinig voor prototypes, maar als we het toegankelijk willen maken dan is een print natuurlijk een stuk handiger.
Geen probleem, mooie test dat het forum dus echt niet plat gaat. Bedankt voor je melding en je server!!!!kloenie zei:er is even onderhoud op de server.
sorry voor het ongemak.
dit doe ik zodat ik hem straks kan verplaatsen naar de plek waar die voor altijd komt te staan...
De eerste: is mij niet onbekend.FelixH zei:Gevolg is dat ik te snel dingen wil doen.
Maar de kennis die ik nu opdoe vind ik zelf waardevol.
Ik vind het ook leuk om mijn grens op te zoeken.