Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EHH zei:Mooi werken zo op dat kleetje
Hoop dat het van katoen is. Anders grote kans dat straks je printje het niet meer doet.
Een ESD veilige werkplek zou beter zijn.
FelixH zei:Helemaal mee eens; alleen niet in bezit.
Kleedje is kidproof tafelzeil...
Mail me even, kan ik je even de firmware sturen. Ik heb nog even geen tijd gehad om het via de website te regelen, ik moest ook nog bbq-enFelixH zei:thnx!
Ben benieuwd wat er gebeurd als de firmware erop zit.
Hopelijk komen de fans snel binnen.
Nee server ligt er uit denk ik (mijn bbqcount is ook leeg), ik ga even met Kloenie mailen thanks!ChrisMaes zei:Ben ik de enige die problemen heeft om het forum te laden? Het forum blijft heel lang (grootte-orde: minuten) wachten op controller.bbqgenootschap.nl tot die in time-out gaat (kan de controller site ook niet bereiken)
Om te vermijden dat de controllersite het hele forum plat trekt zou ik volgend stukje code verplaatsen naar onderaan de pagina:structor zei:Nee server ligt er uit denk ik (mijn bbqcount is ook leeg), ik ga even met Kloenie mailen thanks!ChrisMaes zei:Ben ik de enige die problemen heeft om het forum te laden? Het forum blijft heel lang (grootte-orde: minuten) wachten op controller.bbqgenootschap.nl tot die in time-out gaat (kan de controller site ook niet bereiken)
<script type="text/javascript" src="http://controller.bbqgenootschap.nl/Scripts/forum.js"></script>
Het laden van het script is welbewust op de controller site gezet.ChrisMaes zei:Om te vermijden dat de controllersite het hele forum plat trekt zou ik volgend stukje code verplaatsen naar onderaan de pagina:structor zei:Nee server ligt er uit denk ik (mijn bbqcount is ook leeg), ik ga even met Kloenie mailen thanks!ChrisMaes zei:Ben ik de enige die problemen heeft om het forum te laden? Het forum blijft heel lang (grootte-orde: minuten) wachten op controller.bbqgenootschap.nl tot die in time-out gaat (kan de controller site ook niet bereiken)
Code:<script type="text/javascript" src="http://controller.bbqgenootschap.nl/Scripts/forum.js"></script>
Javascript wordt, in tegenstelling tot afbeeldingen, niet parallel gedownload en als die externe pagina niet kan worden geladen blijft het forum dus hangen tot er een time-out optreedt.
Of het javascript bestand op de forumserver zelf hosten natuurlijk...
kloenie zei:En de server doet het weer.
stagiair had ruimte nodig en pakte mijn server...
Dus stroom er af...
klap op zijn kop... en nu werkt die weer.
Je pagina zal inderdaad blijven laden tot time-out, maar als dit het allerlaatste script onderaan de pagina is, zal de hele pagina wel gerenderd zijn EN werken. Dus de pagina blijft wel laden maar is eigenlijk volledig klaar (met uitzondering van de controller-integratie).structor zei:scripts moeten omlaag in het forum. Dan nog bij een happerende verbinding, blijf je problemen houden dat javascripts time-outs geven.