Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Ziet er goed uit!
Ik was vanavond even de mogelijkheid om je setpoint tussentijds te veranderen aan het toevoegen vanuit de site. Ik misbruik daar nu nog altijd het testformulier voor .
Ik kwam er toen ook achter dat er nog een naar bugje in zit. Op dit moment worden temperatuur veranderingen naar alle aangemelde browsers gestuurd. Dat is nu niet ernstig aangezien ik de enige gebruiker ben, maar straks als we met meer gebruikers zijn is dit lastig. Nou ja lastig, de server wordt zwaarder belast. Want bij een notificatie van een nieuwe temperatuur ga ik naar de server om jouw temperaturen op te halen. Je gaat dus alleen veel te vaak nieuwe temperaturen halen. Dit bugje moet dus maar even met spoed geplet worden.
Ik zal je binnenkort ook even de firmware sturen en het testformulier, ik zal dan alhier wel even posten hoe je de firmware kunt uploaden. Mag jij dat reviewen en eventueel aanscherpen.
Enne moet je er zo van zweten dat de deo erbij op de tafel moet liggen
Oja beetje mosterd na de maaltijd, maar voor je opvolger wel handig. Ik had mijn proto-printje eerst op maat gezaagd voor ik hem ging opbouwen. Dat is handiger dan als alles er op gesoldeerd zit :-[ :-[
Ik mis volgens mij het draadje uit dit stukje vd beschrijving. Dat is dat dunne rode draadje uit het bovenste plaatje wat loopt van de diode naar de printheader links onder (h4)Tenslotte zorg je nog dat vanaf dit punt een draad richting de power pin. Ik heb een draadje gesoldeerd van dit punt naar de meest rechtse pin op H4. (staat niet op het stikkervel). Wel op onderstaand plaatje.
Op dit chasis deel sluit je nog een blauwe draad aan en breng deze naar de andere kant van de diode.
Even ter inspiratie zo ziet mijn onderkant er uit:
Nee, vanavond ga ik even studeren hoe je hem kan aansluiten, ik laat wel even wat van me horen...FelixH zei:Straks ff checken.
Was je al wat verder met de ethernet aansluiting?
FelixH zei:dat geeft hoop!
ik zal morgen een schema maken m.b.v. virtualbreadboard; dat is wat beter leesbaar dan een foto (ook goed voor de documentatie).
soldeerwerk van de ethercard is klaar; wat een prutwerk...
Laten we maar denken dat het gaat om de functionaliteit.
Zit er nu al aan te denken om alles opnieuw te doen; maar dan met goede draad-lengtes en mooie verbindingen.