Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat jij alles noteerde in evernote. Nou ja drop je de eerste 36 random er in en ga je het nu bijhouden, kun je het gelijk ook naar je blog linken . Hoef je het daar ook niet meer bij te houden..noskos zei:Ik zit al op 36x dit jaar, geen idee wat en wanneer, dus ik sla dit jaar over
Er is stroom op de meating, sterker er zijn lokalen waar je gebruik van kunt maken met tafels stoelen etc.
FelixH zei:@Structor; ik heb geen idee hoe ik met een multimeter moet gaan controleren... ???
Even de multimeter er op en je weet het zeker.....FelixH zei:Heldere uitleg, dank !
Posting over het carrierboard had ik niet gezien.
Op mijn carrierboard waren geen draadjes aanwezig.
Ik zal jeelabs vragen of hetgeen in die post vermeld wordt niet van toepassing is op recent geleverde carrierboards.
Ik heb ook windows 8, maar heb mijn jeenodes geflashed vanuit een virtual met windows7. Meestal als in het in w7 werkt, werkt het ook wel in w8.FelixH zei:Gatver...
Stoute schoenen aangetrokken; USB-BUB aangesloten... Jeenode erop...
Windows 8 herkent het USB device niet....
Mijn fout met solderen? fout van Windows 8???
nu maar van USB disk booten in Ubuntu ofzo; kijken of het aan het OS ligt...
FelixH zei:ik heb uiteindelijk (na installatie van drivers en verwijderen van de jumpers) wel een USB serial Converter (op Com8).
Helaas nog geen sjoege van de arduino IDE....
Kijk dan klopt je soldeer werk dus!!!!FelixH zei:via Putty op Com8 voor het eerst kennis gemaakt met de node..;-)