Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[recept]{getal}[/recept]
noskos zei:Bedankt weer voor al je werk!
Nog een vraagje van show off aard We hebben nu de counter, is het mogelijk om daar een link van te maken zodat mensen erop kunnen klikken en zien wat je dat jaar hebt gemaakt? Of is dat heel veel werk?
structor zei:Maaruhm, jij hebt spullen in elkaar zitten en nog geen foto's geplaatst : : :
zou ik zeker doenEHH zei:Leuk project.
ALs techneut will graag weten of er nog een bouwtekening(als bij IKEA ;D) komt van het geheel?
Blijf dit draadje volgen
Duidelijk, ik wilde een aantal bbcodes voor de beginpost in dit forum hebben die de startpost vast vormgegeven importeren van de controller site. Ik wil de discussie absoluut op het forum laten. Op deze manier kan ik de overzichtjes per recept genereren. Als jij / de mods het anders willen, dan hoor ik dat graag. Heb je dus bij deze gedaannoskos zei:Ik zou de recepten gewoon graag op het forum willen houden indien mogelijk.
In principe is alle informatie in het draadje, het is wat verspreid Als je wat specifiek wilt weten willen we je graag van info voorzien. Ik kom ook naar de meat and greet en wil daar ook wel de controller meenemen. Als er dan mensen zijn die soldeer hulp nodig hebben kan dat daar wellicht ook, als er daar stroom is...EHH zei:Leuk project.
ALs techneut will graag weten of er nog een bouwtekening(als bij IKEA ;D) komt van het geheel?
Blijf dit draadje volgen