Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha sukkel, zo nou hoeft niemand anders het meer te zeggenstructor zei:En ja hoor de eerste bug, is dan ook meteen een mooie. In safari op windows werkt het wel
Na aanvraag wordt je doorgestuurd naar een view waar deze melding al stond. Het enige probleem daar was dat je hiervoor ingelogd moet zijn. Dit is opgelost in de volgende release.kloenie zei:aangemeld natuurlijk als kloenie
nu wachten op de email voor de activatie link.
en gehad , kreeg hem wel in de SPAM box...
misschien als tekst er bij zetten, dat je email krijg en deze ook in de spam box kan komen...
Bbqcount 2013: [color=red][bbqcount]{Zie rode vakje}[/bbqcount][/color]
Cool :-[noskos zei:Ik zie nu de grafiek en je count op de iPad!
noskos zei:Ga vanmiddag die mock file even doorspitten. Of weet jij uit je hoofd waar in dat ding de NL lijst staat? Dan zal ik daar vandaag even een beginnetje mee maken, had al een deel in een tekst bestand vertaald.
Jup, ik query alle bbq sessie waarvan het jaar matched met het huidige jaar. Volgend jaar weten we het zekernoskos zei:Gaat de teller ook automatisch op 0 in 2014?
Er zit een admin approval op, dus dat duurt soms even. Klik eens op de engelse vlagMac zei:Ja idd dat klopt.
Ik dacht laat ik het nog eens proberen
Gister het e.e.a. geprobeerd, maar snapte er niets van (kreeg ook geen mail)
Krijg nu wat nummers te zien, en als ik daar weer op klik krijg ik een ander veld te zien.
Dat was Mac dus. Had je al gevonden waar je gebruikers kunt approven?noskos zei:Kreeg een Engelse verify en nu net ??n met nummertjes
Done!noskos zei:Als je mij een Engelse en Blanco versie mailt dan regel ik dat voor je