Beef en Steak

BBQ controller Discussie

Ahum ik hoop dat niemand de developertools op start  :-[  :-[

Ik ga heel snel even verbeteren dat het niet van mijn laptop moet komen, maar van de controller site  :-[ :-[. Dit had ik voor debuggen verandert maar zo ook op de server geupload.....

 
structor zei:
En ja hoor de eerste bug, is dan ook meteen een mooie. In safari op windows werkt het wel  :( :(
Hahaha sukkel, zo nou hoeft niemand anders het meer te zeggen :D


kloenie zei:
aangemeld natuurlijk als kloenie
nu wachten op de email voor de activatie link.

en gehad , kreeg hem wel in de SPAM box...
misschien als tekst er bij zetten, dat je email krijg en deze ook in de spam box kan komen...
Na aanvraag wordt je doorgestuurd naar een view waar deze melding al stond. Het enige probleem daar was dat je hiervoor ingelogd moet zijn.  Dit is opgelost in de volgende release.
 
In Safari op m'n iMac ook hoor...
Respect heren!
 
De code is heel simpel bbqcount. Dit haalt alleen het getalletje op. Tussen de tags moet je, je deel id plaatsen. Die kun je vinden op de controller site, bij configuratie:

2013-03-03_1231.png



Ik heb het volgende staan:
Code:
Bbqcount 2013: [color=red][bbqcount]{Zie rode vakje}[/bbqcount][/color]

Let op mijn bbqcount, klopt voor geen meter ik heb alleen wat test reut staan. Maar ik ga even wat delete acties en upload acties toevoegen, zodat je ook zinnige vulling kan krijgen.
 
Ik zie nu de grafiek en je count op de iPad!
 
Ga vanmiddag die mock file even doorspitten. Of weet jij uit je hoofd waar in dat ding de NL lijst staat? Dan zal ik daar vandaag even een beginnetje mee maken, had al een deel in een tekst bestand vertaald.
 
Gaat de teller ook automatisch op 0 in 2014?
 
noskos zei:
Ga vanmiddag die mock file even doorspitten. Of weet jij uit je hoofd waar in dat ding de NL lijst staat? Dan zal ik daar vandaag even een beginnetje mee maken, had al een deel in een tekst bestand vertaald.

De vertaling staat niet in de mock. Ik zal je zo even een de bestandjes sturen. Het zijn helaas wel xml bestandjes.

noskos zei:
Gaat de teller ook automatisch op 0 in 2014?
Jup, ik query alle bbq sessie waarvan het jaar matched met het huidige jaar. Volgend jaar weten we het zeker ;)
 
Ja idd dat klopt.
Ik dacht laat ik het nog eens proberen
Gister het e.e.a. geprobeerd, maar snapte er niets van (kreeg ook geen mail)

Krijg nu wat nummers te zien, en als ik daar weer op klik krijg ik een ander veld te zien.

8523317681_37ecf0f810.jpg


8524430404_2ffee701fc.jpg


8523317689_c425ebc6fb.jpg
 
Mac zei:
Ja idd dat klopt.
Ik dacht laat ik het nog eens proberen
Gister het e.e.a. geprobeerd, maar snapte er niets van (kreeg ook geen mail)

Krijg nu wat nummers te zien, en als ik daar weer op klik krijg ik een ander veld te zien.

8523317681_37ecf0f810.jpg


8524430404_2ffee701fc.jpg


8523317689_c425ebc6fb.jpg
Er zit een admin approval op, dus dat duurt soms even. Klik eens op de engelse vlag ;)

@Noskos: krijg je ook de approve mailtjes?
 
Even op het Engelse vlaggetje klikken Mac ;)
 
Kreeg een Engelse verify en nu net ??n met nummertjes :)
 
noskos zei:
Kreeg een Engelse verify en nu net ??n met nummertjes :)
Dat was Mac dus. Had je al gevonden waar je gebruikers kunt approven?

(administration\users\approve users)

Ik heb nu voor de volgende versie Duits toegevoegd, daar staan de getalletjes in. Da's makkelijk voor het vertalen. De Nederlandse moesten we maar zo snel mogelijk netjes maken ;).

O ja verbeteringen, foutjes of toevoegingen hoor ik graag.
 
Als je mij een Engelse en Blanco versie mailt dan regel ik dat voor je :)
 
Ik heb weer een update geplaatst. Er zit nu het verwijderen van bbq-sessies in. Mijn bbq-count is dus nu lager dan vanmiddag ;). Binnenkort mijn echte sessies er maar even in zetten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan