Beef en Steak

BBQ controller Discussie

Rocker zei:
Je hebt het over een masterpage... gemaakt met webforms dus neem ik aan. Kan je hem niet beter gelijk in MVC of MVVM maken, eventueel in combinatie met Razor?
Het is met MVC 4 gemaakt en als view language natuurlijk Razor gepakt, maar voor Noskos is een statische html mock handiger dat kun je namelijk gewoon op je pc veranderen zonder een hele develop omgeving op te hoeven tuigen ;)

@Noskos, ik heb een zip met je gedeeld via google drive, naar het verzend forum e-mail adres (lees je deze wel?)
 
Ja, hoor die lees ik ;)
 
structor zei:
Rocker zei:
Je hebt het over een masterpage... gemaakt met webforms dus neem ik aan. Kan je hem niet beter gelijk in MVC of MVVM maken, eventueel in combinatie met Razor?
Het is met MVC 4 gemaakt en als view language natuurlijk Razor gepakt, maar voor Noskos is een statische html mock handiger dat kun je namelijk gewoon op je pc veranderen zonder een hele develop omgeving op te hoeven tuigen ;)
Goeie keuze! En voor die mockup kan ik je ook niet anders dan gelijk geven... :)

Er kunnen gewoon twee probes in toch? Ik zat me vanmorgen te bedenken dat ik hem natuurlijk ook gewoon kan bouwen, en er geen fan op aan sluit, of deze los laat liggen... Dan heb ik wel de volledige meting tijdens mijn sessie van dome en vlees, enkel blijf ik handmatig de temp bedienen...
En mocht er hier dan ooit een smoker komen, dan kan ik hem daarop gelijk aansluiten :)
 
Rocker zei:
Er kunnen gewoon twee probes in toch? Ik zat me vanmorgen te bedenken dat ik hem natuurlijk ook gewoon kan bouwen, en er geen fan op aan sluit, of deze los laat liggen... Dan heb ik wel de volledige meting tijdens mijn sessie van dome en vlees, enkel blijf ik handmatig de temp bedienen...
En mocht er hier dan ooit een smoker komen, dan kan ik hem daarop gelijk aansluiten :)
Drie temperatuur probes zelfs. Ik heb hem tijdens mijn nieuwjaars run gebruikt om mijn wsm te sturen en 1 probe om de PP te meten en 1 foodprobe ingezet als pitprobe op mijn OTX. Op deze manier kon ik de temperaturen vanaf binnen monitoren en van tijd tot tijd moest ik dan zelf naar buiten om het schuifje te bedienen.
 
Hmm, toch maar weer eens het boodschappenlijstje opzoeken ;)
Dan echter zonder de fan, want daar heb ik toch nog niks aan
 
FelixH zei:
Ik zat er aan te denken om het op de volgende manier aan te pakken:
- 3 februari open inschrijfperiode
- 12 februari sluit inschrijfperiode
- 17 februari sluit betalingsperiode
- 18 februari bestelling van de betaalde artikelen
- na ontvangst van de bestelling zal de image geflashed moeten worden
- start distributie

Via Google docs heb ik een intekenlijst online gezet (voor mij de eerste keer; dus als zaken niet werken dan hoor ik het graag).
De intekenlijst vind je hier: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArWenTGGyzDvdDlCd3h0NzlMeDBWMV9pWU9Gd0dNM1E&usp=sharing

In de lijst zie je ook een SMD jeenode.
Deze is al helemaal geassembleerd (door jeelabs).

De ethercard is ook een bouwkit.
Voor 15 euro wordt deze ook door jeelabs in elkaar gezet.

Ik heb verder geen belang/aandelen bij jeelabs o.i.d.

Als iemand vragen heeft of van mening is dat bovenstaande niet handig is dan hoor ik dat graag.
Of inschrijven bij felix zijn lijst
 
ik heb er te weinig verstand van en geduld voor :P
 
zal ook alles is bestellen..
kan toch niet zo zijn dat ik er aan mee helpen en zelf niet zo'n mooi apparaat heb :D

zal is kijken hoe en wat ik nodig heb en anders is felix aanspreken :D
 
wacht even met bestellen:
1. er zijn grotere ventilatoren onderweg
2. er is een ethernet shield besteld die flink goedkoper is dan die van jeelabs.
het is echter nog niet bekend hoe (en of) deze het doet. zoals vaker bij bestellingen uit het oosten: het duurt wat langer...
ik hoop eea volgende binnen te hebben zodat we zeker weten dat de lijst compleet is.
 
Hiep hiep hoera een kleine mijlpaal. De site is up and running.

Ik heb nog wel een paar grote bugs gevonden (ik kan geen nieuwe sessies maken  :-[), omdat ik eigenlijk halverwege wat werk de spullen naar de server ge-upload heb. Maar ook dat gaat goed komen.

Desondanks kunnen de eerste testers starten, wie o wie?

O ja, ik heb alvast mijn bbqcount in mijn onderschrift gezet, werkt nog niet daarvoor moet er nog iets in dit forum aangepast worden....
 
ik wil graag testen, alleen kan ik nog niet, want ik heb nog niks :(
 
kloenie zei:
ik wil graag testen, alleen kan ik nog niet, want ik heb nog niks :(
In principe kun je dan wel al op de site komen.

Ik zal ook even kijken of ik mijn software controller even netjes kan maken zodat je hier ook fictieve temperaturen mee kunt doorgeven, dat is voor het testen wel makkelijk :). Als ik deze af heb zal ik die voor de liefhebber beschikbaar maken.

Let op, ik moet nog functionaliteit bouwen om bbq-sessies te deleten. Dat is in de testfase vooral handig, of je moet een tweede test account aanmaken.

Voor de mensen die mee willen doen:
[list type=decimal]
[*]Ga naar http://controller.bbqgenootschap.nl/
[*]Klik op register
[*]Kies een inlognaam en vul de gegevens in
[*]je krijgt daarna een e-mail, met een link klik hierop (nu weet ik dat je e-mail adres correct is)
[*]bij bevestigen krijgen de admins nu eerst een mail (nu alleen ik nog)
[*]deze moeten je account goedkeuren
[*]dan kun je inloggen
[/list]

Let op zie je alleen getallen klik dan even op de engelse vlag. De nederlandse vertaling moet nog gedaan worden is voor het gemak genummerd.

Nog een disclaimer de teksten van de mails zijn heel snel ingeklopt, dus moeten nog verbeterd worden ;).

Vind je een fout meld deze even in dit forum, ik ga deze dan zo snel mogelijk herstellen. De eerste keer kan het zijn dat de site langzaam is, dit heb je met microsoft websites waar weinig gebruikers op zitten, hier moeten we nog wat meedoen. Het makkelijkste is veel gebruikers ;).
 
aangemeld natuurlijk als kloenie
nu wachten op de email voor de activatie link.

en gehad , kreeg hem wel in de SPAM box...
misschien als tekst er bij zetten, dat je email krijg en deze ook in de spam box kan komen...
 
aanmelden..check...
activatie link; gelijk binnen...

nu maar wachten op de goedkeuring
 
Heb mezelf ook aangemeld... Eens kijken wat voor foutjes we er nog uit kunnen halen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan