Beef en Steak

BBQ controller Discussie

No active session available let's fire up the grill...


joehoe!! dat klinkt uitnodigend!
:D
 
Zonder controller kun je dus met "Create simple log" een verhaaltje tikken over een sessie zonder controller. Dus je kookverslagje met eventuele verbeterpunten.

Waarschijnlijk wordt je wel eerst naar de  controller configuratie pagina gestuurd, ik geloof dat ik deze verplicht heb gemaakt.
 
Nope, ik kan gelijk een verhaaltje intikken.
 
Ik zie het niet hoor...
 
Nope!

count.png

 
Yep, safari....
 
Ik installeer even een recente safari op mijn windows computer hopelijk kan ik het daar mee reproduceren. Anders wordt het maandag op mijn werk, ik heb thuis geen apple computers (behalve ipad's) maar die debuggen niet zo lekker..
 
LOL, nee, die zijn leuk om mee te kijken maar dan houdt het ook wel op...
 
Windows is zo 1989.... ;)
 
Ik weet er he le maal niks van, ik l*l naar mijn verstand, heb altijd allerlei telefonische hulplijnen nodig. Dus trek het je maar niet aan ;).
Ik ben iemand die eerst het adres opzoekt van een dierenwinkel als er gezegd wordt " ga met je muis naar" ....
 
Waar moet ik een grafiek zien?
 
structor zei:
Het kan toch ook nooit in 1 keer goed werken ;)

Tegelijkertijd nog wat proberen.......

Tussen hier
[bbqsession]2[/bbqsession]
En hier staat een grafiek
@Noskos: de grafieken werken op dezelfde manier als de bbqcount. Dit werkt met een jsonp call en waarschijnljik wordt deze niet goed afgehandeld door safari, dit moet dus even gefixed worden. Dat kan ik aan de controller zijde regelen.
 
Krijg in chrome wel te zien dat je een bbqcount hebt maar niet hoeveel...

Tevens zie ik de grafiek ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan