Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het handiger als het in de pagina zelf is denk ik maar als het te veel werk is om te veranderen dan laat je het gewoon als pop-upstructor zei:Ik heb er hier voor gekozen om een pop-upje te doen, ik had het ook op de pagina kunnen doen, wat vinden we handig?
Kun je wel, een van mijn jeenodes is inelkaar gezet door een jochie van 12 die graag een keer wilde solderenFelixH zei:Nee. Ik durf dat zelf niet te doen. Een vriend van me kan solderen. Eerst even de griep uitzieken.
BBQ-count dit jaar [color=red]| [bbqcount]2[/bbqcount] | [/color]
structor zei:Kun je wel, een van mijn jeenodes is inelkaar gezet door een jochie van 12 die graag een keer wilde solderenFelixH zei:Nee. Ik durf dat zelf niet te doen. Een vriend van me kan solderen. Eerst even de griep uitzieken.
Ik kan ook helpen als je er niet uit komt, maar dan ga ik in de begeleidende rol zitten zodat je later wel kunt zeggen dat je het zelf gedaan hebt.
Thanx, maar er moet nog wel behoorlijk wat gebeuren. Ik verwacht ook nog wel wat bugs straks, ik hoop dat er straks een paar goede beta-testers gaan helpenChrisMaes zei:Mooie vooruitgang structor
Tot nu toe de discussies met Kloenie en Dennis een beetje achter de schermen gehouden. Maar we zijn dus druk doende om een eerste versie op de server te krijgen. De domein naam met goede dns entry is geregeld door Noskos. Kloenie heeft de server ingericht, we zijn nu met wat vallen en opstaan deze aan het inrichten zodat de software gaat draaien. Kloenie doet het systeembeheer daarvoor, waarvoor mijn enorme dank. Op dit moment staat de software versie van gisteravond op de server, echter de software faalt op de verbinding met de sql server (een configuratie dingetje).kloenie zei:zal vandaag even kijken naar de SQL server.
Zou het bijna klaar moeten zijn op de server..
Ik ben het even kwijt had je al die ventilator besteld? Ik wil nog wel een grotere, dus als je gaat bestellen graag ook een voor mij mee bestellen. Daar aan gerelateerd, ik ben van het weekend spareribs aan het maken geweest en heb behoorlijk lopen vloeken op de controller. Hij deed het niet, nou ja.... Hij deed wel temperaturen doorgeven. Maar hij stuurde de ventilator niet aan, na veel zoeken bleek de min draad van de ventilator geknapt te zijn, dat was snel hersteld. Maar een goede trekontlasting op de draad van de ventilator is dus wel belangrijk .FelixH zei:met een klein beetje mazzel is de el-cheapo ethernet shield ook binnen.
Rocker zei:Mooie vorderingen allemaal! Helaas heb ik geen WSM of UDS, en ik zie mezelf ook nog niet snel een gat boren in mijn OTP Maar ik zou bijna al die controller gaan maken omdat het zo'n mooi project is
Super!noskos zei:Het vertalen wil ik wel voor mijn rekening nemen.
He het is custom software we hebben alles zelf in de hand . Dus de stijl van het forum kan er zeker op. Als het draait kun je bij de css-en. Heb je alvast behoefte aan een minimale pure html mockup? Ik heb namelijk 1 masterpage waar alles in zit, daar kan ik de css-en en plaatjes wel van leveren met een soortgelijke html pagina. Ik gebruik als basis de css van twitter bootstrap.noskos zei:En ook een grafische schil als die er omheen kan. Zou leuk zijn als we een beetje in de stijl van het forum door kunnen borduren.