BasBQ
Beef en Steak

Zin in de zomer

Cartimundi

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo bbq’ers..ik heb zin in de zomer..hoewel een echte bbq’er het hele jaar actief is...ik hoop ook een echte te worden..ik heb hier al een hoop mooie berichten gelezen..

persoonlijk was ik gecharmeerd, maar het gaat waarschijnlijk een masterbuilt worden
 
Welkom bij het genootschap

Onder een afdak is het in een regenbui buiten te doen natuurlijk
 
Welkom, het meer bbqen en ook in de winter komt wel. Hier staat de BBQ in de winter gemiddeld 1 keer per week aan.
 
Welkom. Ik heb een overdekt stuk waar ik naar hartelust kan bbq’en. Ik probeer nu toch elke zaterdag iets oo de bbq te maken. Echter heb ik een hekel aan het rondzoeken naar goede stukken vlees.
 
Bbq'en moet je doen wanneer en hoe vaak jij er zin in hebt. Je bent geen echtere of minder echte bbq'er (wat is dat zelfs?) afhankelijk van hoe vaak je het doet. Heel veel hangt ook af van externe factoren (afdak of niet, kamado is in de winter echt gemakkelijker, te besteden tijd, eet je gezin het graag,... )
Geniet er dus van op de momenten dat jij er van wilt genieten. Het forum zal je alvast de nodige impulsen/motivatie geven om het vaker te doen 😉
Welkom!
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Ja ik BBQ nu ook veel vaker sinds ik mijn weber heb. Voorheen ook alleen in de zomer. We hebben een overkapping in de tuin laten bouwen en daar heb ik lekker de ruimte en sta ik droog, dat scheelt een hoop.
 
's winters Q-en gaat prima. Jas aan en een Jägermeister erbij....
 
Welkom hier! Ik ben zelf in het bezit van een Masterbuilt. Ik raad hem je zeker aan.
 
Welkom! Ik heb ook zin in de zomer. Tot die tijd vermaken we ons maar met winter bbq🤠
 
Terug
Bovenaan Onderaan