BasBQ
Beef en Steak

Yakiniku

Misschien heeft hij hem wel voor de sier,net als mijn zwager 🙄die heeft hem vanaf november nog maagdelijk wit😅
 
Hahah nee nee van t weekend ga ik vlammen. Deze week weinig tijd qua werk. Druk druk. Geen excuus maar is echt zo. Ik zal van t weekend wat delen jongens. 😊
 
Misschien heeft hij hem wel voor de sier,net als mijn zwager 🙄die heeft hem vanaf november nog maagdelijk wit😅
Kan ook maar zet er dan wel wat bloeiende planten in. Geraniums of zo?
 
5 dagen zelfs als ik me niet vergis, en 5 weken tegen 70% loon! Je zou er bijna voor......
Bij mijn laatste werd die 70% nog aangevuld tot 100 in mijn CAO.. :eek:
Was gewoon gratis 4 weekse zomervakantie EN nog een weekje over..
Misschien inderdaad in de overweging nemen.. :p

IS IE AL VIES HENRY? :ROFLMAO: ;) ;) ;)
 
Bij mijn laatste werd die 70% nog aangevuld tot 100 in mijn CAO.. :eek:
Was gewoon gratis 4 weekse zomervakantie EN nog een weekje over..
Misschien inderdaad in de overweging nemen.. :p

IS IE AL VIES HENRY? :ROFLMAO: ;) ;) ;)
Met een extra kind en de aanwezige kraamhulp / visite wordt de aanschaf van een Ooni zoals in een ander draadje besproken helemaal rendabel............. 💡
 
Kan je dit wat meer onderbouwen? Wat krijg je er bij wat is de garantie waar zitten dealers in NL etc?
Ik vind het nogal wat om het geld van een rode uit te geven aan een kamado die "niet zo bekend is". En restaurants gebruiken big green eggs, nog nooit ergens iets anders zien staan om eerlijk te zijn..
Eila Eila,

De Gainsbourg in Leuven heeft een KJC3 en 5 Juniors staan hé :p
 
Die wacht waarschijnlijk tot een zomerse dag om speklapjes te gaan cremeren

Dat is simpel en al lachend uitgedrukt, maar zo zijn er idd mensen.
Bij ons in de fietsclub zit er iemand die nogal graag sjieker uitpakt en die had een BGE gezien bij een vriend van hem. Direct een medium gekocht omdat dit wel mooi in zijn tuin zou staan en kon ie ook aan de visite laten zien dat hij een BGE heeft. Waren we eens over onze eieren aan het praten tijdens een rit, en bleek dat hij er alleen pizza op maakte en vleesjes cremeerde. Nadat ie zag wat ik met mijn ei allemaal deed, kwam meteen de vraag of hij bij mij eens wat kon komen leren of dat ik bij hem thuis eens wat speciale dingen zou doen. Van hem weet ik zeker dat ie enkel een BGE heeft om aan zijn bezoek te laten zien dat hij er effectief eentje heeft :ROFLMAO:
Maar eens covid is gaan liggen, ben ik er wel zeker van dat hij zijn kennis gaat willen verruimen.

Bij mij zat het anders. Ik werd door een vriend in de richting van een GMG pallet geduwd, terwijl ik een kamado wel mooier vond en eerder praktischer. Dan het boek Hete Kolen gelezen en dat, samen met dit forum, heeft van mij de hobbykok gemaakt die ik nu ben. En in principe is het allemaal simpel.

Grappige is dat de mensen dat dan ook willen doen, maar als je dan zegt dat je daar echt wel een thermometer voor nodig hebt, dan zien ze het ineens al niet meer zitten. De kost van die thermometer is er precies altijd teveel aan :ROFLMAO:
 
Als ik in de buurt ben ga ik langs!
Zeker doen. Heerlijk eten daar. Zeker die schotels voor 2 personen.
Vergeet mij niet uit te nodigen dan hé :p

Maar je ziet ze niet staan daar. Maar weet van mijn dealer dat hij daar de leveranciers is van de BBQ's
 
Wat betreft dit besproken merk. Ik stond eerst op het punt om een Outr te kopen en kwam toen bij een dealer terecht die ook Yakiniku deed. Deze duwde me echt naar dat toestel toe, maar voor een onbekend merk vond ik deze toch wel pittig aan de prijs. Vandaar dus de KJ.
 
Tis idd nog beetje onbekend maar word steeds bekender hoor. En uitgebreider. Iedereen wilt de rode en groene als t er op aankomt en ik wou een keer iets anders. Vind zwart gewoon persoonlijk t mooiste Had ik ook voor de monolith kunnen gaan maar deze heeft een groter roostert 49.
 
DAAR GAAN WE AL!
komt zeker omdat er stiekem groene eitjes achter staan :ROFLMAO:
Geintje natuurlijk

De dealer waar ik ga die doet alleen KJ. Rogier van Common Sense in Bilzen doet zowel BGE als KJ. Die doet de verkoop nog naast zijn restaurant. Daar zou ik eens een workshop willen gaan volgen, maar door Covid is het daar nog niet van gekomen. Hij heeft wel een eigen pagina op FB waar hij zelf wel wat dingen post en waar de leden ook regelmatig posten.

Mijne dealer heeft blijkbaar wel een aantal restaurants die vaste klant zijn, waaronder Gainsbourg. Maar moest je ook een uitstapje naar Leuven doen, ik vind deze echt wel de moeite. Ben er zelf nog maar 1 x geweest, die grillplates vanaf 2 personen zijn top. Daar hebben ze op de kaart ook de onderverdeling in L&S en H&F.
 
Tis idd nog beetje onbekend maar word steeds bekender hoor. En uitgebreider. Iedereen wilt de rode en groene als t er op aankomt en ik wou een keer iets anders. Vind zwart gewoon persoonlijk t mooiste Had ik ook voor de monolith kunnen gaan maar deze heeft een groter roostert 49.

Nu, bekendheid is 1, maar het is niet zo dat als je A-prijzen vraagt, dat je ook bij de A hoort. Soms werkt dat, maar meestal niet.
Tegenwoordig hebben BGE, KJ en Primo hun stempel gezet, en het lijkt soms wel dat het behoren tot de A beperkt is tot het getal 3 :ROFLMAO: Dat zie je bij de auto's ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan