BasBQ
Beef en Steak

Yakiniku

Henry

Stoker
Berichten
372
Na een jaar lang goed nadenken en uitzoeken prijs kwaliteit accessoires garantie etc ben ik uitgekomen op een Yakiniku type large nieuw model!
Miss niet meteen t bekendste merk voor velen hier maar voor mij echt de beste en mooiste keus!
Wat een prachtige Kamado is het. Qua prijs niet echt goedkoper dan de bekende rode kamado! Dit merk word steeds bekender op internet, winkels en zelfs restaurant houders gebruiken het. Qua uiterlijk (zwart rvs en bamboe ) voor mij het mooist. Wat een beest. Haha.

7219C873-915B-4B6A-B4C8-3060E21FFD49.jpeg
 
Gefeliciteerd met je aankoop! Veel plezier samen 😁
 
Vind het mooi dat je echt je eigen keuze hebt gemaakt , en niet met de standaard mee hobbelt.
Het is zeker een mooie Q ,veel plezier er mee 👍🏻
 
Miss niet meteen t bekendste merk voor velen hier maar voor mij echt de beste en mooiste keus!
Kan je dit wat meer onderbouwen? Wat krijg je er bij wat is de garantie waar zitten dealers in NL etc?
Ik vind het nogal wat om het geld van een rode uit te geven aan een kamado die "niet zo bekend is". En restaurants gebruiken big green eggs, nog nooit ergens iets anders zien staan om eerlijk te zijn..
 
Als je je aankoopt registreert word de garantie verlengt naar levenslangs. Dealers kan je vinden/zoeken op de originele site. Zijn er meer dan genoeg en t bedrijf groeit heel hard. Standaart zit er alleen een kolenmand en Aspan bij en fiberglass afdichting.en standaard 49cm rooster. Qua heat deflectors of halve roosters etc moet je er bij kopen. Zo ook de woodchipper aan de voorkant.
 
Kan het zijn dat ik die bij de Sligro heb zien staan?
 
Als je je aankoopt registreert word de garantie verlengt naar levenslangs. Dealers kan je vinden/zoeken op de originele site. Zijn er meer dan genoeg en t bedrijf groeit heel hard. Standaart zit er alleen een kolenmand en Aspan bij en fiberglass afdichting.en standaard 49cm rooster. Qua heat deflectors of halve roosters etc moet je er bij kopen. Zo ook de woodchipper aan de voorkant.
Staar je niet blind op die levenslange garantie, de dag dat het bedrijf stopt kan je ook nergens nog aanspraak maken op die garantie. Dat is in het verleden toch wel nog eens gebeurd. Imo is dit gewoon altijd een risico dat je neemt en waar je je gewoon moet bij neerleggen. Zo lang jijzelf maar tevreden bent met je aankoop is er niks aan de hand toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Nee dat klopt. Vind bijvoorbeeld 20 jaar lang met een q ook wel erg lang hoor. Haha
 
Bij de Sligro. Dat zou ik niet weten. Kom eigenlijk nooit bij die winkels Makro/Sligro
 
Staar je niet blind op die levenslange garantie, de dag dat het bedrijf stopt kan je ook nergens nog aanspraak maken op die garantie. Dat is in het verleden toch wel nog eens gebeurd. Imo is dit gewoon altijd een risico dat je neemt en waar je je gewoon moet bij neerleggen. Zo lang jijzelf maar tevreden bent met je aankoop is er niks aan de hand toch.
Helemaal mee eens
 
Staat inderdaad ook bij Sligro, daar heb ik deze ook bekeken.

Ik heb eerlijk gezegd ook twijfels bij het merk. Ongetwijfeld niet vergelijkbaar met Auplex kamado’s, maar als je vergelijkbaar uitrust met bijvoorbeeld KJ of Monolith dan vind ik deze toch te duur.
 
Dat zou kunnen. Persoonlijke kwestie. Qua uitstraling vind ik persoonlijk deze echt t mooiste. Vind zwart zoiezo mooi en dan gecombineerd met bamboe (WaaUW) haha. Had voor dit geld ook een kamado Joe 2 kunnen kopen maar toch niet gedaan om redenenen dus is echt persoonlijk.
 
Heb hem idd ook bij de sligrl gezien. Ben er ook even bij blijven staan.
Mooie kamado!
Veel plezier ermee.
Al iets op gemaakt of accessoires erbij gekocht?
 
Dankjewel. Ja hij is geweldig vooral dit nieuw model. Accessoires heb ik al best veel ervan. Alleen ze komen binnen nu en een paar weken met nieuw spul zoals halve gietijzers en zoutsteen etc etc. Nog niks gemaakt vind t weer vandaag tegen vallen haha.
 
Het is inderdaad een persoonlijke keuze. Voor iedereen is iets anders belangrijk(er) en als je blij bent met jouw keuze dan heb je dus de juiste keuze gemaakt (y)
 
Het weer is idd niet goed. Maar als de kamado overdekt staat maakt het niet veel uit.
Ben nu kip aant spit proberen te maken
 
Ja klopt. Staat overdekt maar toch t weer vind ik vandaag heel slecht. O lekker altijd goed. Smakelijk.
 
Maak vies dat ding Henry! :ROFLMAO:
Kom op man, hoe kan je nou zeggen dat ie geweldig is als je hem nog niet aangestoken hebt? :p
VLAMMEN HENRY! BINNEN BLIJVEN IS VOOR WATJES :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

En als ik het goed zie staat hij zelfs onder een afdakje! 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan