Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook maar zet er dan wel wat bloeiende planten in. Geraniums of zo?Misschien heeft hij hem wel voor de sier,net als mijn zwager die heeft hem vanaf november nog maagdelijk wit
Volgens mij krijg je 2 dagen bijzonder verlof...Ik zie dit toch als gezinsuitbreiding.Hahah nee nee van t weekend ga ik vlammen. Deze week weinig tijd qua werk. Druk druk. Geen excuus maar is echt zo. Ik zal van t weekend wat delen jongens.
5 dagen zelfs als ik me niet vergis, en 5 weken tegen 70% loon! Je zou er bijna voor......Volgens mij krijg je 2 dagen bijzonder verlof...Ik zie dit toch als gezinsuitbreiding.
Bij mijn laatste werd die 70% nog aangevuld tot 100 in mijn CAO..5 dagen zelfs als ik me niet vergis, en 5 weken tegen 70% loon! Je zou er bijna voor......
Met een extra kind en de aanwezige kraamhulp / visite wordt de aanschaf van een Ooni zoals in een ander draadje besproken helemaal rendabel.............Bij mijn laatste werd die 70% nog aangevuld tot 100 in mijn CAO..
Was gewoon gratis 4 weekse zomervakantie EN nog een weekje over..
Misschien inderdaad in de overweging nemen..
IS IE AL VIES HENRY?
Eila Eila,Kan je dit wat meer onderbouwen? Wat krijg je er bij wat is de garantie waar zitten dealers in NL etc?
Ik vind het nogal wat om het geld van een rode uit te geven aan een kamado die "niet zo bekend is". En restaurants gebruiken big green eggs, nog nooit ergens iets anders zien staan om eerlijk te zijn..
Als ik in de buurt ben ga ik langs!Eila Eila,
De Gainsbourg in Leuven heeft een KJC3 en 5 Juniors staan hé
Die wacht waarschijnlijk tot een zomerse dag om speklapjes te gaan cremeren
Zeker doen. Heerlijk eten daar. Zeker die schotels voor 2 personen.Als ik in de buurt ben ga ik langs!
DAAR GAAN WE AL!Maar je ziet ze niet staan daar.
DAAR GAAN WE AL!
komt zeker omdat er stiekem groene eitjes achter staan
Geintje natuurlijk
Tis idd nog beetje onbekend maar word steeds bekender hoor. En uitgebreider. Iedereen wilt de rode en groene als t er op aankomt en ik wou een keer iets anders. Vind zwart gewoon persoonlijk t mooiste Had ik ook voor de monolith kunnen gaan maar deze heeft een groter roostert 49.