Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nosmo zei:@ Bert: Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de configuratie van de web interface. Dit kunnen we op twee manieren herstellen;
1 - Dit is waarschijnlijk de beste optie, we gaan ervoor zorgen dat we jouw HM extern kunnen benaderen door de portforwarding aan te zetten in jouw wifi router. Als dat gebeurd is kan ik de interface voor jou aanpassen.
2 - Ik stuur jou de files toe en dan pas je hem zelf aan, met hulp van de rest van het forum natuurlijk.
Als je voor optie 1 gaat wil ik graag weten welk type router je hebt en welke internet provider.
Bert zei:Nosmo zei:@ Bert: Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de configuratie van de web interface. Dit kunnen we op twee manieren herstellen;
1 - Dit is waarschijnlijk de beste optie, we gaan ervoor zorgen dat we jouw HM extern kunnen benaderen door de portforwarding aan te zetten in jouw wifi router. Als dat gebeurd is kan ik de interface voor jou aanpassen.
2 - Ik stuur jou de files toe en dan pas je hem zelf aan, met hulp van de rest van het forum natuurlijk.
Als je voor optie 1 gaat wil ik graag weten welk type router je hebt en welke internet provider.
Optie 1 lijkt mij het veiligst
Ik heb een D-Link router weet niet of dat een type is?
Mijn internetprovider is xmsnet.
Handig trouwen die heatermeter wiki. Ik heb namelijk het idee dat hij te veel lucht geeft voor een primo junior. Maar nu kan ik dat enigszins aanpassen heb ik gelezen door de P wat naar beneden bij te stellen. Klopt dat?
Nosmo zei:Als ik vanavond in het hotel ben ga ik even kijken hou het werkt met D-link routers, het is een beetje lastig dat ik in een andere tijdzone zit (+6 uur) maar we komen er wel uit. En anders zijn er nog wel anderen op het forum die kunnen helpen. Een type nummer zou nog wel helpen!
* Stomme vraag even, maar je hebt de RJ45 stekker van de fan neem ik aan wel in het chassisdeel zitten rechter zijkant van het kastje en niet per ongluk linksboven (dat is de netwerkaansluiting) ?mrwolf zei:De grafiek laat bij mij wel de fan speed zien, maar de fan zelf doet helemaal niets. Ook de probes worden niet herkend (no probes), maar dat kan aan een verkeerd type probe liggen
Is er een manier om de fan handmatig te testen via de webinterface?