Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben heel benieuwd hoe hij bevalt. Vandaag gaat ie hier weer aan. Mousaka van de bbqIk kreeg een belletje vanochtend. Dus morgen komt de pakketdienst als het goed is.
Nog steeds tevreden?Ben heel benieuwd hoe hij bevalt. Vandaag gaat ie hier weer aan. Mousaka van de bbq
Ook heerlijk! Enjoh! Hier een BCC op master touchBen heel benieuwd hoe hij bevalt. Vandaag gaat ie hier weer aan. Mousaka van de bbq
Meer dan! Ik werk momenteel veel met de charbaskets zodat ik een directe en indirecte zone heb. Het heen en weer schuiven van die dingen gaat simpel. Eerst in het midden voor het aansteken en dan beide naar 1 kant. Het gemak van de summit om hoger en lagere temp te bereiken tijdens de sessie en de ruimte is heerlijk. Ook het feit dat ie niet zo breekbaar is als keramisch. Ik denk dat ik toch wat lomp ben aangelegd als t op bbqen aan komt en hij kan t hebben . Hahaha.Nog steeds tevreden?
Ja heerlijk bcc! Mijn kids lusten nog geen kip dus ik maak t niet zo vaak helaas.Ook heerlijk! Enjoh! Hier een BCC op master touch
Goed te horen. Dit waren ook de afwegingen die mij hebben doen kiezen voor de Summit.Meer dan! Ik werk momenteel veel met de charbaskets zodat ik een directe en indirecte zone heb. Het heen en weer schuiven van die dingen gaat simpel. Eerst in het midden voor het aansteken en dan beide naar 1 kant. Het gemak van de summit om hoger en lagere temp te bereiken tijdens de sessie en de ruimte is heerlijk. Ook het feit dat ie niet zo breekbaar is als keramisch. Ik denk dat ik toch wat lomp ben aangelegd als t op bbqen aan komt en hij kan t hebben . Hahaha.
Gr Spijkie
Wij waren we toch wel ruim een uur mee bezig. Hadden wat moeite met de wieltjes in de pootjes te draaien.Vanochtend stond de bezorger om 7:15u al aan de deur (was bammetjes aan het smeren voor de kids) dus ik mag vandaag de hele dag naar de dozen kijken. Werk gaat gewoon door namelijk.
Enige indicatie hoeveel tijd het kost om de boel in elkaar te zetten?
Nog tips om op te letten bij het assembleren?