Auto vol idd. Top hoorVeel plezier met jullie Summit Kamado! Super gaaf dat we er heel veel hebben kunnen uitleveren vandaag en maandag!
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto vol idd. Top hoorVeel plezier met jullie Summit Kamado! Super gaaf dat we er heel veel hebben kunnen uitleveren vandaag en maandag!
Met een 47er ernaast is het verschil echt mega! Wat een gaaf ding hè, ik had dat ook in het begin dat ik dacht wat groot. Na de eerste sessie alweer vergeten en nu alweer gewend.De 47 ernaast
Ohjee, dit klinkt niet zo goed. Wil je de issues hier kwijt of moet weber er aan te pas komen?In elkaar zetten ging best eenvoudig. Helaas heb ik een aantal issues met de kamado, maar hopelijk worden die zo snel mogelijk opgelost.
Verder een mooi apparaat, maar dit voelt een beetje als een valse start en dat drukt m'n enthousiasme.
Weber moet er aan te pas komen, maar acties zijn uitgezet dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen. Ga 'm zometeen maar eens aanzwengelen ;-)Ohjee, dit klinkt niet zo goed. Wil je de issues hier kwijt of moet weber er aan te pas komen?
Das wel ff balen dan maar je kunt m dus gebruiken. Das wel cool. Veel plezier !Weber moet er aan te pas komen, maar acties zijn uitgezet dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen. Ga 'm zometeen maar eens aanzwengelen ;-)
Ik vind m erg makkelijk werken ook. En in de gaten houden hoeft niet.Jammer van de valse start.......
Zal zeker netjes opgelost worden.
Ben geen ervaren kamado gebruiker maar vindt hem erg prettig werken.
Klinkt goed, voor mij moet dit de bbq voor de komende 20 jaar worden. Als kolen nog mogen danVanmiddag verse worst als eerste stuk vlees op de bbq. Vanavond tri-tip. Werkt erg goed en erg stabiel.
Ach ja, leuk is anders maar wordt vast en zeker goed opgelostSlordig....Jammer doet afbreuk aan de beleving van verder een prima produkt...
Gebruikservaring tot nu toe top maar ik ben niet zo veel gewend
Heb ik ook alle vertrouwen in maar dit zouden ze in de fabriek niet moeten willen.Ach ja, leuk is anders maar wordt vast en zeker goed opgelost