Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtige stek, hoor. Daar kun je een hele hoop mooie avonden doormaken. Dat zwarte hout past er prima bij!Van het weekend eindelijk weer wat stappen gemaakt in het afwerken van de overkapping/buitenkeuken zal tzt nog wel eens een verslag derop zetten van het hele project. Leuk om te weten; al het "zwarte" hout is afgefakkeld met een gasbrander. Vond ik wel een leuk detail voor een BBQ hoek. Verder niet gebeitst of gelakt, alleen afgeborsteld. Zou zo goed moeten blijven.
Bekijk bijlage 16901
Bekijk bijlage 16900
Bekijk bijlage 16899
Hittebestendig. Mn voor pannen/roosters en onder je qIk zie in veel buitenkeukens een stuk/tegel hardsteen in het blad zitten. Wat is functie van deze tegel?
Omdat als je je heat deflector van je Q haalt en hem gewoon zo neerlegt je dit soort brandmerken krijgt ik je tafel.Ik zie in veel buitenkeukens een stuk/tegel hardsteen in het blad zitten. Wat is functie van deze tegel?
Super stek!Ik heb geen speciaal hoekje maar gebruik de overkapping. En meestal de eettafel als werkbank
Ik heb de eettafel en banken en kleine tafels zelf gemaakt van afvalhout.
Bekijk bijlage 18914Bekijk bijlage 18914
Thnx ben er ook echt machtig blij mee.Super stek!
Bij de overkapping die ik heb waait de rook behoorlijk weg. Door de sleuven in de schuur komt wel de geur van de rook.Met zo veel mooie overkappingen zou ik een algemene vraag willen stellen. Blijft er eigenlijk veel rook hangen onder een overkapping?
Wij gaan dit weekend kijken voor een overkapping die aan het huis vast zit, alu constructie met glasplaten. Glas heeft de voorkeur boven een hout constructie ivm lichtinval in het huis. Vraag me alleen af of het te doen is om hieronder de Q aan te steken qua rook (en vettige aanslag op het glas).
Zou op zich wel een mooi hoekje voor de Q opleveren want een deel van de overkapping zal aan de linkerkant nog een muur van de garage hebben.
We denken qua aan iets zoals op onderstaande foto (alleen hebben wij dan geen vrijstaand huis en zo'n grote tuin ). Lijkt me dat er voldoende lucht om heen kan, ook als een deel is "afgesloten" door de muur van de garage, maar ben toch benieuwd naar ervaringen.
Persoonlijk zou ik geen BBQ onder een glazen overkapping zetten.Met zo veel mooie overkappingen zou ik een algemene vraag willen stellen. Blijft er eigenlijk veel rook hangen onder een overkapping?
Wij gaan dit weekend kijken voor een overkapping die aan het huis vast zit, alu constructie met glasplaten. Glas heeft de voorkeur boven een hout constructie ivm lichtinval in het huis. Vraag me alleen af of het te doen is om hieronder de Q aan te steken qua rook (en vettige aanslag op het glas).
Zou op zich wel een mooi hoekje voor de Q opleveren want een deel van de overkapping zal aan de linkerkant nog een muur van de garage hebben.
We denken qua aan iets zoals op onderstaande foto (alleen hebben wij dan geen vrijstaand huis en zo'n grote tuin ). Lijkt me dat er voldoende lucht om heen kan, ook als een deel is "afgesloten" door de muur van de garage, maar ben toch benieuwd naar ervaringen.