Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet alleen lichtinval, maar ook uitzicht (er staat een mooie toren die we binnen vanaf de eettafel kunnen zien). Misschien een overkapping met gewoon glas. Loopt wel flink in de papierenAls het puur om de lichtinval gaat, maak dan een overkapping met polycarbonaatplaatjes?
Helaas geen overkapping, maar wel een kraan! Inmiddels is er nog een MTP57 bijgekomen en is de kleine bar verhuisd. Da's mijn werkplek als de bbq aanstaat door de week. Lang leve het thuiswerken.
Verder "links", buiten de foto, is onze uitbouw met ramen, dus een overkapping in deze hoek gaat 'm niet worden. Ik heb al enkele keren in de regen staan bbq'en (met een paraplu)... moet daar nog eens iets op bedenken.
Bekijk bijlage 28730
Yup, met de winter inderdaad wel even opletten. Het zit aangesloten op een vorstvrij afsluitbare buitenkraan met een Gardena koppeling (naar tyleen). Dus makkelijk af te koppelen en leeg laten lopen. Niet 100% kiwa vanwege de gardena koppeling maar ik ga er toch niet uit drinken. Het is vooral handig om even handen te wassen of iets af te spoelen enz. Ook handig plekje om ingepakte spareribs even uit te pakken en dat soort dingen.Super handig een aanrecht met kraan buiten!
In de winter laat je hem leeglopen ivm vorst neem ik aan?
Qua droog staan zou je nog iets met een paar haken in de muur en een zeil kunnen verzinnen om tijdelijk even op te hangen.
Ik heb hetzelfde met mijn meubel gedaan. Gelukkig kon ik bij iemand terecht die alle materialen had om een boom te vellen. Naast je werk Kost het veel tijd maar naast resultaat is voldoening toch wel de belangrijkste factor.Ja ben er zelf ook trots op.
BBQ tafel is volledig zelfbouw.
Zelfs het hout kwam van een boom die zelf heb geveld.
Verlichting ook met recuperatie materiaal.
Zo, jaloersmakende plaatjes zeg!Geweldige stekken allemaal! Hier mijn vertoef hoekje:
Bekijk bijlage 32152
Bekijk bijlage 32153
Bekijk bijlage 32154